Tu i jo som tres
La crítica de Monegal: Divorciada castigada i xòfer en conflictes

Fa dies que no parlem de Tele 5. Viu un amarg ‘viacrucis’. Gairebé res li funciona. Les papilles barates que durant més de 20 anys ha anat dispensant per a consum públic semblen que ja no són del gust de l’audiència que la segueix.
I per acabar d’arreglar-ho es produeixen guerres internes, entre programes, com aquest emprenyament i disgust que li ha sobrevingut a la presentadora Emma García (programa ‘Fiesta’) perquè la senyora Aldón s’acaba de divorciar d’Ortega Cano i l’exclusiva l’ha donat el programa d’‘Ana Rosa’.
Aquests temes de xafarderia simple tenen molt poc recorregut analític, és veritat, però en aquest cas és ressaltable la sessió que li van clavar a la senyora divorciada quan aquest diumenge va ser a ‘Fiesta’. La van asseure al mig del plató, en cadira giratòria, i tots i totes posats al seu voltant, inclosa la mateixa Emma García, van procedir a interrogar-la amb fèrria actitud. Li retreien que sent col·laboradora habitual d’aquest programa no els hagi donat a ells l’exclusiva del seu divorci, li criticaven que fos tan desconsiderada, la culpaven de no ser generosa amb els seus companys després de tant temps xafardejant junts, i davant aquella amonestació col·lectiva la tot just divorciada Aldón es va espantar i va dir témer que li disparessin un tret.
Com a plantejament escènic va ser vistós: la inculpada, asseguda, donant voltes a la cadira, i la resta llançant-li perdigonades de sal des dels 360 graus del cercle. Però tot i que a ‘Fiesta’ estiguin enfadats amb la divorciada, i la castiguin, a T-5 hi ha alleujament. Almenys l’exclusiva l’han donat a ‘Ana Rosa’ i l’imperi no ha perdut una notícia d’aquesta colossal envergadura.
Hi ha un altre exercici de càstig sobre el qual també està treballant T-5 aquests dies. Es tracta del Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos, a qui acusen de traïdor. Aquest conductor fa gairebé 30 anys que està al servei de la Campos. No només porta el seu cotxe, pel que sembla també és el seu home de confiança, bastó de suport en els moments durs.
Asseguren a ‘Sálvame’ i al ‘Deluxe’ que aquest xòfer filtra informació íntima. Fins i tot que grava secretament tota la ‘Campos family’. ¡Ahh! Confia T-5 que projectant els seus equips tafaners sobre el Gustavo, aconseguiran revelar grans enigmes. Deia Agatha Christie que detestava les novel·les de misteri en les quals el culpable és el xòfer. Recurs fàcil. Falta de talent narratiu.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Emma García María Teresa Campos Ana Rosa Quintana Telecinco José Ortega Cano Las Campos Sálvame
- A JAÉN El poble més pobre d’Espanya no és tan pobre: «Aquí hi ha diners, però molts no es declaren»
- Una au intimidadora El veí de Sants que no pot sortir al terrat de Sant Jordi a Sant Joan per l’amenaça d’una gavina
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Procediment penal obert Investigats per «administració deslleial» els marmessors de la fortuna de Pere Mir, entre ells l’oncòleg Josep Tabernero
- La caixa de ressonància ¿Qui dimonis és Kiko Veneno?
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- Joia arquitectònica La reforma de la plaça dels Àngels obre el debat sobre el futur de l’històric CAP del Raval
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç