Tu i jo som tres
La crítica de Monegal: Divorciada castigada i xòfer en conflictes

Fa dies que no parlem de Tele 5. Viu un amarg ‘viacrucis’. Gairebé res li funciona. Les papilles barates que durant més de 20 anys ha anat dispensant per a consum públic semblen que ja no són del gust de l’audiència que la segueix.
I per acabar d’arreglar-ho es produeixen guerres internes, entre programes, com aquest emprenyament i disgust que li ha sobrevingut a la presentadora Emma García (programa ‘Fiesta’) perquè la senyora Aldón s’acaba de divorciar d’Ortega Cano i l’exclusiva l’ha donat el programa d’‘Ana Rosa’.
Aquests temes de xafarderia simple tenen molt poc recorregut analític, és veritat, però en aquest cas és ressaltable la sessió que li van clavar a la senyora divorciada quan aquest diumenge va ser a ‘Fiesta’. La van asseure al mig del plató, en cadira giratòria, i tots i totes posats al seu voltant, inclosa la mateixa Emma García, van procedir a interrogar-la amb fèrria actitud. Li retreien que sent col·laboradora habitual d’aquest programa no els hagi donat a ells l’exclusiva del seu divorci, li criticaven que fos tan desconsiderada, la culpaven de no ser generosa amb els seus companys després de tant temps xafardejant junts, i davant aquella amonestació col·lectiva la tot just divorciada Aldón es va espantar i va dir témer que li disparessin un tret.
Com a plantejament escènic va ser vistós: la inculpada, asseguda, donant voltes a la cadira, i la resta llançant-li perdigonades de sal des dels 360 graus del cercle. Però tot i que a ‘Fiesta’ estiguin enfadats amb la divorciada, i la castiguin, a T-5 hi ha alleujament. Almenys l’exclusiva l’han donat a ‘Ana Rosa’ i l’imperi no ha perdut una notícia d’aquesta colossal envergadura.
Hi ha un altre exercici de càstig sobre el qual també està treballant T-5 aquests dies. Es tracta del Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos, a qui acusen de traïdor. Aquest conductor fa gairebé 30 anys que està al servei de la Campos. No només porta el seu cotxe, pel que sembla també és el seu home de confiança, bastó de suport en els moments durs.
Asseguren a ‘Sálvame’ i al ‘Deluxe’ que aquest xòfer filtra informació íntima. Fins i tot que grava secretament tota la ‘Campos family’. ¡Ahh! Confia T-5 que projectant els seus equips tafaners sobre el Gustavo, aconseguiran revelar grans enigmes. Deia Agatha Christie que detestava les novel·les de misteri en les quals el culpable és el xòfer. Recurs fàcil. Falta de talent narratiu.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Emma García María Teresa Campos Ana Rosa Quintana Telecinco José Ortega Cano Las Campos Sálvame
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern