A la Sala Apolo
Chanel serà l’amfitriona de la Barcelona Eurovisió Party aquest dissabte
En la festa també participaran guanyadores del festival, com Jamala i Conchita Wurst, i Rosa López
La representant d’Espanya al Festival d’Eurovisió 2022, Chanel, serà aquest dissabte 26 de març l’amfitriona de la Barcelona Eurovision Party, el primer esdeveniment eurovisiu de la temporada a Europa, que reunirà concursants d’aquest any i artistes d’altres edicions.
Segons ha informat RTVE, Chanel interpretarà la seva proposta per a Torí, ‘SloMo’. Igual que ella, pujaran a l’escenari de la Sala Apolo de Barcelona Subwolfer (Noruega), Brooke (Irlanda), Ronela (Albània), el grup We are Domi (República Txeca), Vladana (Montenegro), Achille Lauro (San Marino), Monika Liu (Lituània), Citi Zeni (Letònia), Emma Muscat (Malta) i WRS (Romania), entre d’altres.
D’altra banda, també hi participaran antics concursants com Rosa López (2001), Senhit (2021), Conchita Wurst (guanyadora d’Eurovisió 2014), el trio moldau SunStroke Project (2010 i 2017), Marta Roure (Andorra 2004), The Roop (2021) i Jamala (guanyadora d’Eurovisió 2016).
Notícies relacionadesJamala va protagonitzar una emotiva actuació el mes passat en la preselecció de la tele alemanya, on va interpretar la cançó que li va donar la victòria a Eurovisió, onejant una bandera ucraïnesa, el país que ha hagut d’abandonar amb els seus fills per culpa de la guerra.
L’esdeveniment estarà presentat per Giuseppe di Bella, ballarí d’Edurne a Eurovisió 2014, i l’artista Sharonne.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Acord de Govern i Comuns Catalunya mantindrà la rebaixa del 50% dels bitllets del transport el 2026
- L’entorn de la zona zero «Tenim senglars davant de casa»: preocupació veïnal als municipis de la zona zero de la pesta porcina a Catalunya
- Segons ‘People’ Qui és Nick Reiner, el fill i presumpte assassí del director Rob Reiner i la seva dona: problemes amb les drogues i entrades i sortides de centres de rehabilitació
- Resum de l’Any Els més estilosos del 2025, segons ‘The New York Times’: Rosalía, Alcaraz i diverses absències clamoroses
- Desconeguts i diferents
