Novetat
TVE estrena el videoclip de Blas Cantó per a Eurovisió
«És un viatge íntim als records bonics», explica l’intèrpret de ‘Me quedaré’
TVE ha estrenat ja el videoclip de ‘Me quedaré’, la cançó amb què Blas Cantó acudirà al Festival d’Eurovisió a Rotterdam. Una producció que reprodueix en imatges l’emoció i el missatge que acull la cançó: un profund homenatge a la seva àvia, morta fa uns mesos: «És un viatge íntim als records bonics, a quedar-nos, acompanyar-nos en el viatge... He volgut explicar la meva història», explica el cantant.
Realitzat per Alicia del Viso, el vídeo serà la carta de presentació de ‘Me quedaré’ per als espectadors europeus. S’hi pot veure el cantant murcià recorrent les estades d’una casa abandonada en el temps, en un viatge pels records de l’artista, que mostrarà als espectadors europeus la història real darrere de la cançó amb la qual participarà a Eurovisió 2021.
Amb una delicada, natural i cuidada fotografia que atorguen una atmosfera nostàlgica i evocadora, el videoclip és ple d’elements simbòlics molt importants per a Cantó. El principal és la presència, d’alguna manera, de la seva àvia: «És molt emocionant gravar i tenir algú gran a prop. Realment la història va ser escrita per un motiu, per a la meva àvia, i tenir algú que pugui personificar aquesta presència, que encara hi ha dins meu, és molt important per a mi», confessa.
«Al final, és una barreja de sentiments: els records bonics i la nostàlgia, el dolor...», continua. «Crec que hi ha moltes coses al videoclip que ens agradaria que succeïssin, però van quedar enrere i només estan als meus records», afegeix Cantó, que considera la seva cançó com «un cant d’amor universal, incondicional» que acaba amb una abraçada més important que mai.
Una gran complicitat
Notícies relacionadesAlicia del Viso està molt satisfeta amb el resultat. «Crec que hem fet una cosa molt bonica. L’espectador acompanyarà Blas pels seus records, la seva infància i el seu passat», explica, mentre elogia el treball del candidat espanyol: «Està ficat en la història, i jo amb ell. Vam tenir una gran complicitat des del primer minut. Té uns ulls i una mirada que connecten amb la càmera».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»