CITA MÀGICA A LA TELE
Els Reis Mags tenen les claus de la Televisió de L’Hospitalet
La cadena municipal estrena ‘La clau’, un curtmetratge de Juan Cruz i Produccions del Barri per a la nit de Reis
Com tants altres ciutadans, els Reis d’Orient han hagut de reinventar-se en aquest any de pandèmia i restriccions i buscar maneres originals i alternatives per no faltar a la seva cita de la nit del 5 de gener. És el cas dels Reis mags que visiten L’Hospitalet de Llobregat que han trobat a la televisió municipal un inestimable aliat
Tot i que la tradicional cavalcada dels Reis d’Orient s’ha vist suspesa per l’excepcional situació sanitària provocada per la Covid-19, la visita de Ses Majestats a la ciutat està assegurada, però amb un format una mica diferent. En aquesta ocasió, Melcior, Gaspar i Baltasar no es passejaran pels carrers el 5 de gener saludant a petits i grans, sinó que estaran presents a les pantalles del televisor amb el curtmetratge ‘La clau’.

Una benvinguda especial
És el 5 de gener i aquest any hi haurà cavalcada. Fa molt temps que els adults es comporten de manera molt estranya i a la Paula li inquieta especialment que la clau que obre totes les llars de la ciutat no arribi als Reis d’Orient i d’aquesta manera no puguin deixar els regals a tots els nens de la ciutat.
Notícies relacionadesAquest és el plantejament del curtmetratge escrit i produït per Juan Cruz, dirigit per Elena Trapé i produït per Produccions del Barri. ‘La clau’ s’ha creat especialment per donar la benvinguda als Reis d’Orient en aquest 2021. També firmen aquest projecte cinematogràfic Leire Martínez, Aina Cruz, Alba Florejachs i Ses Majestats els Reis d’Orient, amb la col·laboració del grup Estopa.
Produccions del Barri és una productora de televisió liderada per Jordi Évole i Ramón Lara, amb més de 20 anys de trajectòria, que s’estrena en el format de ficció amb aquest curtmetratge. La productora està al capdavant de programes de televisió tals com’ Salvados’ i ‘Lo de Évole’ i dels documentals ‘Eso que tú me das’, ‘Astral’ i ‘Matchday: inside FC Barcelona’, entre d’altres.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»