RETORN EL 15 DE NOVEMBRE
Ricard Ustrell mostra una uci Covid en 'Quatre gats'
El programa especial es va rodar a l'Hospital Clínic

zentauroepp55836929 quatre gats ricard ustrell 201111163146
El diumenge 15 de novembre, després del ‘Telenotícies vespre’, torna ‘Quatre gats’ amb un programa especial gravat durant el torn de guàrdia en una uci Covid de l’Hospital Clínic de Barcelona. El programa mostrarà les 12 intenses hores d’un torn de guàrdia nocturna en què Ricard Ustrell parlarà amb infermeres, metges, auxiliars d’infermeria i tot el personal que treballa incansablement per cuidar els pacients amb coronavirus. En aquest ‘Quatre gats’ es podrà veure com de dur és un torn intensiu per al personal, la falta de treballadors i les noves mesures de seguretat establertes per l’experiència de la primera onada de contagis.

Ustrell, en la gravació del programa.
Però no tot és negatiu. Als passadissos de l’uci es pot percebre la humanitat de tots els que són allà. Entrar en profunditat en la realitat de les ucis durant el pic de la segona onada permetrà veure les conseqüències sanitàries d’allò que succeeix fora de l’hospital.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya