PER LA CRISI DEL CORONAVIRUS

El consum de TV en 'streaming' creix un 200%

Les recerques en plataformes com Netflix o HBO n'han augmentat més del 100% aquests dies respecte de la primera setmana de març

La web del Super3 també ha aconseguit un rècord històric setmanal al ser visitada per 140.000 usuaris per veure els seus continguts digitals

zentauroepp52911330 gente200324183646

zentauroepp52911330 gente200324183646

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

El confinament dictat pel Govern d’Espanya el 14 de març passat després de decretar l’estat d’alarma, que ja s’ha ampliat 15 dies més, ha fet que els ciutadans hagin de passar setmanes tancats a casa. Buscant com passar el temps, veure sèries i pel·lícules s’ha convertit en el passatemps ideal perquè les hores i els dies passin el més ràpid possible fins que tot torni a la normalitat.

Les plataformes de ‘streaming ’ són una de les alternatives predilectes, ja que permeten veure tota mena de sèries, documentals, pel·lícules i molt més sota demanda. Netflix, HBO, Amazon Prime, Movistar+ i altres són per a molts la millor opció per passar una tarda immers en les històries de la pantalla.

Rècord de recerques

Segons l’anàlisi realitzada per SEMRush, una plataforma d’anàlisi de trànsit web, les recerques a Netflix han crescut un 203% les últimes dues setmanes. El segon lloc l’ocupa HBO, que també ha augmentat les seves recerques un 194% respecte les seves dades habituals.

D’altra banda, hi ha altres plataformes com Amazon Prime i Filmin, que sense arribar a aquests percentatges també han experimentat un creixement de més del 100%.

Disney+, la nova plataforma de la companyia de Disney, s’ha estrenat aquest 24 de març i es converteix en una altra opció per entretenir tota la família, especialment els més petits, mentre duri el confinament.

També Super3

Notícies relacionades

Però les plataformes de ‘streaming’ no han sigut les úniques que s’han beneficiat d’aquesta situació excepcional. Super3, el canal de contingut infantil de TV-3, també ha vist un gran creixement en els seus continguts digitals. I és que, la setmana passada, la seva web va ser visitada per 140.000 usuaris, una xifra que suposa el rècord històric setmanal.

Entre els programes més vistos destaca l’informatiu infantil ‘InfoK’, que va incrementar les reproduccions en un 96% respecte a la primera setmana de març. De fet, mentre duri la quarantena i els nens no tinguin classes, la cadena l’ha potenciat ampliant les franges d’emissió del programa, presentat per Laia Servera, amb la qual cosa a la tele es pot veure quatre vegades al dia.