ràdio
Julia Otero torna a esclatar contra Renfe: una altra vegada atrapada al tren

julia
Julia Otero ha tornat a quedar-se atrapada al tren i ha esclatat contra Renfe. Dimecres a la nit, la periodista i tot l’equip del seu programa –'Julia en la onda', emès a Onda Cero– es dirigia a València des de l’estació de Barcelona-Sants, després d’"una jornada completa de treball" i van patir un retard de gairebé hora i mitja. Al final, la comitiva va arribar a la destinació passada la mitja nit, el que va provocar les queixes de la locutora a Twitter. "Bona nit i que descansin, senyors de Renfe", deia amb sorna.
Notícies relacionadesTodo el equipo de #Jelo nos dirigimos a Valencia para hacer allí el programa. Hemos salido de #BarcelonaSants a las 19.30, después de una jornada completa de trabajo, y llegaremos a Valencia... MAÑANA, muy pasadas las 00 horas. Buenas noches y que descansen, Sres de @Renfe
— Julia Otero (@julia_otero) 19 de junio de 2019
A més, Otero remarcava que "si haguéssim passat per Madrid, hi arribaríem abans", abans de remarcar que el trajecte Barcelona-València es recorre en cinc hores mentre que a anar a la capital del Túria des de Madrid només es tarda una hora i 40 minuts, malgrat que només disten tres quilòmetres menys que les altres dues ciutats.
Retraso de casi hora y media.
— Julia Otero (@julia_otero) 19 de junio de 2019
-Barcelona-Valencia (360 km) 5h.
-Madrid-Valencia: (357km)1h40
Si hubiésemos pasado por Madrid, llegaríamos antes. Los que vivimos en el Mediterráneo estamos muy agradecidos a los gobernantes que hemos tenido los últimos 30 años.
El passat 10 de juny, dilluns de Pentecosta i dia festiu a moltes localitats de Catalunya, Otero ho va passar encara pitjor al tren. En una visita al seu poble natal –Monforte de Lemos (Galícia)– va patir un retard en el viatge de tornada d’unes 15 hores. “¿Volen dissuadir-nos d’agafar el tren? Així diran després que no és rendible i l’eliminessin. ¿És això? ¿Hi ha un pla o és només incompetència?”.
Seguimos a 40 km de Bcn, perdidos en una vía, con el tren cerrado y en espera de que llegue una máquina que funcione. Y van 15 horas. ¿Quieren disuadirnos de coger el tren? Así dirán luego que no es rentable y lo eliminarán. ¿Es eso? ¿Hay un plan o solo incompetencia? https://t.co/ZzCKFW0rni
— Julia Otero (@julia_otero) 10 de junio de 2019
- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- FLICK SE CITA AMB DECO I BOJAN La remodelació del Barça que ve: «Sé el que vull, s’ha de millorar»
- L’atropellament revifa el malestar veïnal a Cornellà pel trànsit
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Sobre la seva constitucionalitat El TC resoldrà sobre l’amnistia en un ple monogràfic el 24 de juny a l’analitzar el recurs del PP
- Parlament Junts porta al Consell de Garanties Estatutàries l’ajornament de la taxa turística
- Nou reglament d’estrangeria El Govern avisa als ajuntaments que han de complir la llei i no negar el padró a persones migrants
- El Cercle rebutja frontalment una fusió BBVA-Sabadell per frenar l’excessiu poder de Madrid