TELEVISIÓ DE PAGAMENT
La tele a la carta s'imposa a Movistar +
El 80% dels abonats ha utilitzat en alguna ocasió l'opció de triar què veure de l'oferta de la plataforma de Telefónica
movistar
Dels deu milions de persones que es connecten cada dia amb la plataforma Movistar + per veure la televisió, vuit milions opten pels continguts a la carta, és a dir, trien què veure de tota l’oferta. D’altra banda, l’opció de posar en pausa una emissió i continuar veient-la posteriorment ha estat utilitzada pràcticament pel 50% dels abonats a la tele de Telefónica. Aquestes dades són recollides en l’estudi que l’operadora espanyola ha fet sobre l’ús dels seus descodificadors. D’aquest informe es dedueix que la imatge tradicional de seure davant el televisor 'a veure què posen’, a poc a poc es va diluint a mesura que sorgeixen noves maneres d’accedir al contingut audiovisual.
"La televisió ha demostrat que és un element de fidelització dels clients, que aprecien una oferta convergent, completa i diferencial, de la qual Movistar + forma part essencial", ha assegurat Emilio Gayo, president de Telefónica EspanyaEmilio Gayo, en la presentació de l’estudi aquest dimarts 3 de juliol. "La prova d’això és que tenim una taxa de gent que es dona de baixa menor entre els clients que tenen contractada la televisió respecte als que no la tenen", ha afirmat.
Notícies relacionadesPrepara la coctelera que esta semana en @MovistarPlus tenemos un combo muy fresquito:
— Movistar España (@movistar_es) 2 de julio de 2018
- El estreno de la peli Coco
- Informe Robinson: La llamada de Mata.
- Llega la serie animada de Showtime: 'Animado presidente’
- Y empieza #Wimbledon.
¿Quieres más? https://t.co/ns6RyCNBIO pic.twitter.com/mjheqYhYeV
Pel que es refereix al consum mitjà diari dels usuaris, supera els 200 minuts, segons l’operadora. En el conjunt de l’oferta disponible a través de Movistar +, que inclou els canals que es poden veure també en obert a través de la TDT, gairebé el 20% del consum es fa utilitzant les funcionalitats que permeten el diferit, és a dir, triant el moment idoni per reproduir el contingut. En el cas dels canals de pagament, aquesta xifra s’eleva fins a aproximar-se al 30%.
Quant a l’ús de dispositius, el descodificador continua sent el rei, però cada vegada són més els usuaris que utilitzen el telèfon mòbil, la tauleta,l’ordinador o una ‘smart TV’ (televisor amb connexió a internet). En aquest sentit, per accedir al contingut que ofereix Movistar +, més de 3,2 milions de persones han utilitzat algun dispositiu diferent del descodificador.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Actualització de la declaració de béns Surten a llum els diners que Pedro Sánchez té al banc
- Avís de la Guàrdia Civil Estafa Hisenda: ull a un correu electrònic que suplanta l’Agència Tributària per la renda
- MEDI AMBIENT BCN invertirà 32 milions per triplicar la potència fotovoltaica
- FACTURES AL MUNICIPI Dimiteix el president del PP d’Esplugues per colar despeses personals a l’ajuntament