OBJECTIU EUROVISIÓ
TVE 'escalfa' Espanya amb Eurovisió 2018
La 2 emet el concert que Amaia i Alfred van gravar amb Love of Lesbian, Zahara i Manel Navarro, entre altres
amaia alfred actuacion
La 2 recupera aquest dimecres, 9 de maig,Amaia, Alfred i amics(23.45 hores), concert d’homenatge que RTVE.es va preparar per a Amaia i Alfred, els representants espanyols alFestival d’Eurovisió, abans de viatjar a Lisboa. L’especial és un acústic amb pop, jazz i música ‘indie’, en què els dos joves artistes van compartir escenari amb alguns dels seus grups i cantants favorits: Love of Lesbian, Zahara, Manel Navarro, Judit Neddermann, Mel Semé i Belize.
Amaia actua amb Belize /
L’acústic compta amb títols com 'Incendios en la nieve', interpretada per Love of Lesbian al costat d’Amaia i Alfred; 'Fantastic shine', que toquen Love of Lesbian i Alfred; 'Olor a mandarinas’,de Zahara; 'Con las ganas’, interpretada per Zahara i Amaia, i 'Que nos sigan las luces’, composició en què Alfred canta amb el català Manel Navarro, últim representant de TVE al Festival d’Eurovisió.
A més, també destaquen les cançons 'El tiempo’, interpretada per Mel Semé i Alfred; 'Egos’, en la qual Belize canta al costat d’Amaia; 'Mireia', en la qual Judit Nedermann està acompanyada d’Amaia i Alfred, i'Tu canción', amb la qual Amaia i Alfred competiran a la final d’Eurovisió, dissabte vinent, 12 de maig.
- Cita aquest dilluns (21 h) L’Espanyol visita el Vila-real en el seu moment més baix: «Cal recuperar l’esperit que teníem»
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
