AUDIÈNCIES
'La voz kids' arrasa en la final
L'última emissió de la tercera temporada del concurs de Tele 5 s'acomiada amb un 28% de quota de pantalla de mitjana
lvk3-final1
La final de la tercera temporada del concurs de talents de Tele 5 'La voz kids' es va acomiadar aquest divendres, en el conjunt d'Espanya, amb una audiència mitjana de 3.728.000 teleespectadors (27,9% de quota de pantalla).
Malgrat arrasar amb aquests registres, aquesta final ha sigut la menys vista de les tres: la primera ostenta el rècord (5.174.000, 31,6%), mentre que la segona es va quedar en 4.944.000 (31,9%).
Notícies relacionadesL'altre concurs musical dels divendres a la nit, 'Tu cara no me suena todavía' (Antena 3), es va haver de conformar amb 1.828.000 seguidors (13,8% de 'share').
En les seves vuit entregues anteriors, el 'talent' que presenta Jesús Vázquez -que ja prepara una quarta edició-, ha anotat 3.041.000 fans (22,2% de quota).
- Mossos Detinguda una dona víctima de violència masclista després de ser desnonada d’un pis municipal a Reus
- Denúncia d’un exalumne Judici al capellà pederasta del col·legi Pare Manyanet per abusos a un menor: "Em va dir que, si ho explicava, la pròxima vegada seria sense roba"
- Crisi humanitària Cuba registra una apagada al 70% del país després d’esgotar les reserves de combustible
- Un jutjat decidirà si manté o anul·la la sanció de la Generalitat a Orriols per les declaracions sobre immigració
- Exposició El fotògraf Steve McCurry s’instal·la al Palau Martorell amb els seus retrats de la gran família humana
