entrevista amb risto mejide
Mercedes Milá discuteix amb un bioquímic a 'Chester'
"El primer que et dic és que t'aprimis perquè estàs gras", li va retreure la presentadora

/
Mercedes Milá va visitar aquest diumenge 5 de març el plató de 'Chester in love' i no va parar de donar-le titulars a Risto Mejide. "Si em vols insultar, digue'm 'pija'"; "Vaig estar en un forat negre perquè no vaig saber controlar la feina"; "Fumava porros i vaig estar a punt de morir amb un", li va anar narrant al llarg de l'entrevista al publicista amb les cames estirades sobre el famós sofà del programa. Però el moment més tens de la nit no va venir arran d'un dels capítols de la vida de la periodista, sinó per la discussió que va mantenir amb un bioquímic.
Es tracta de José Miguel Mulet, professor de biotecnologia, que va anar al programa de Risto Mejide per desmentir els mites del llibre 'L'enzim prodigiós', de Hiromi Shinya.
"No existeixen els enzims prodigiosos", va aclarir de forma contundent el científic, després de realitzar una detallada explicació de la seva afirmació.
"T'han fet venir per tocar-me els ous", va comentar Milá, per després agregar: "El primer que et dic és que t'aprimis perquè estàs gras", un atac personal que va ser molt criticat a les xarxes, ja que la periodista, que es va aixecar del sofà per posar-se al costat de Mulet durant la discussió, va insistir durant bastants minuts sobre el mateix tema amb l'objectiu de restar-li credibilitat a l'hora de parlar d'alimentació.
Aquí tenemos a @mercedesmila_T5 dando asco, @jmmulet es un profesional de la bioquímica, no ha leído solo un libro https://t.co/pRhegncqUQ
— The Doctor (@Bassrandom) 6 de marzo de 2017
Notícies relacionadesAnte los argumentos científicos aportados por @jmmulet, Mercedes Milá reacciona como concursante de GH: https://t.co/W7ysIJdQUx
— Marta Menendez (@xana01) 5 de marzo de 2017
"Això acabarà malament", vaticinava mentre Mejide, que es va aixecar també per recordar a la periodista que mantingués les distàncies amb el convidat.
En canvi, l'altra visita durant l'entrevista amb Mercedes Milá va ser bastant més grata per a la presentadora: era Ismael Beiro, el primer guanyador de 'Gran hermano', per agrair-li tot el que havia fet per ell.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Finançament singular El Govern admet el xoc amb Hisenda i defensa recaptar el 100% de l’IRPF
- Tribunals El TSJM obliga a investigar Sánchez pel rescat d’Air Europa
- Política general. Debat Junts vol un model que vagi més enllà que el d’ERC
- Anàlisi Cerdán, un problema de pasta
- El debat sobre els salaris dels exlíders del Govern es reactiva