Esports i programes a TV avui dimecres 8 de febrer del 2017

'Mi casa es la tuya', 'El hormiguero', 'APM?', 'Bogeria a la pastisseria' i 'Volando voy' són els espais destacats

3
Es llegeix en minuts

La programació d'esports i programes avui a la tele té com a espais més destacats: 'Mi casa es la tuya', 'El hormiguero', 'APM?', 'Bogeria a la pastisseria' i 'Volando voy'.


ESPORTS


Alba Berlín-ValÈncia Basket

20.00 TELEDEPORTE

Els homes de Pedro Martínez acabaran líders del seu grup al Top 16 facin el que facin davant l'Alba Berlín.


ALABÈS-CELTA Copa del Rei

21.00 GOL

Alabès i Celta es juguen el pas a la final de la Copa del Rei en el partit de tornada de la semifinal, després de l'empat a zero de l'anterior partit. Els gallecs van eliminar de la competició el Reial Madrid.


PROGRAMES


EL HORMIGUERO

David Otero visita Pablo Motos

21.45 ANTENA 3

Pablo Motos rep David Otero, excomponent d'El Canto del Loco, que acaba de publicar el seu nou disc, de títol homònim, i el primer de la seva carrera sense el sobrenom d''El Pescao'. Otero, acompanyat de la seva banda, presentarà les seves cançons en directe en una gira que comença el 3 de març.


APM?

Peyu, a Sant Salvador de Guardiola

21.55 TV-3

Mentre que Peyu visita Sant Salvador de Guardiola (Bages) i parla amb tres savis del poble, Anna Bertran surt al carrer a generar confusió. A més, el programa de zàping i humor balla amb Mariano Rajoy i Carles Puigdemont a 'APM Sessions' i sorprèn Julio Iglesias a 'El crac'.


mi casa Es la tUYa

Bertín, a casa de José Bono

22.00 TELE 5

L'exministre José Bono rep Bertín Osborne a casa seva a Salobre, la seva localitat natal, per xerrar sobre aspectes curiosos de la seva vida, com la seva intenció de ser sacerdot quan era jove, i sobre alguns dels fets que van marcar la seva trajectòria política, com els atemptats de l'11-M, el 'cas Iak-42', el seu nomenament com a ministre i els motius pels quals va abandonar el càrrec. A l'àpat s'hi unirà José, un dels fills de l'amfitrió, que opinarà sobre la professió del seu pare i com aquest va reaccionar quan li va confessar que havia votat Cuidadans a les últimes eleccions, anècdota que compartiran amb Albert Rivera a través d'una videotrucada. El programa comptarà amb els testimonis de Concha Velasco, actriu i amiga de José Bono; Francisco Martínez i José Luis Mena, alcalde i rector de Salobre, respectivament; Amelia Bono, filla de l'exministre; Fernando Jáuregui, periodista, i Raúl Morodo, fundador del PSP.


33 i refugiats

Una nit temàtica

22.15 EL 33

La cadena se suma a les accions de suport als refugiats amb una programació temàtica, '33 i refugiats'. Avui inclou el reportatge de '60 minuts' 'La porta blava', el documental de 'Sense ficció' 'To Kyma. Rescat al mar Egeu' i 'Missatges de frontera', de la sèrie 'Europa trànsit'. Demà s'emet 'My friend' i 'Escola en moviment', també d''Europa trànsit'.


tu sí que sí

Piruetes amb pizzes

22.30 LA SEXTA

Cinquena i última gala de classificació del concurs de talents presentat per Cristina Pedroche. A l'escenari es veuran arriscades piruetes amb pizzes, dansa acrobàtica, balls de saló, dansa flamenca i trial amb bici, entre altres disciplines. També hi haurà espai per a acrobàcies amb baldufes, grups de música i 'beat box'. 


un pasO adelante: el reencuentro

Reunió després de més d'una dècada

22.30 ATRESERIES

Quan fa més d'una dècada que es va acabar la sèrie 'Un paso adelante', l'elenc de la ficció es reuneix en un especial en què compartiran records. Hi participen Raúl Peña (Jero), Dafne Fernández (Marta), Fanny Gautier (Alicia Jáuregui), Silvia Marty (Ingrid), Alfonso Lara (Juan Taberner) i Víctor Mosqueira (Cristóbal). A més, hi haurà connexions amb els intèrprets Miguel Ángel Muñoz (Rober) i Pablo Puyol (Pedro).


bogeria a la pastisseria

El restaurant xinès més veterà de BCN

22.40 TV-3

El programa de Christian Escribà visita el restaurant xinès més veterà de Barcelona. A més, el pastisser fa una 'dolça' interpretació de la cuina cantonesa i Darth Vader aterra a Can Escribà per fer un encàrrec interestel·lar. 


volanDO vOY

Visita a la Ribeira Sacra

22.40 CUATRO

Jesús Calleja vola fins a la Ribeira Sacra, entre Ourense i Lugo. L'objectiu del programa serà construir un camí que faciliti i millori les condicions de treball dels agricultors. En aquesta entrega també hi participa Raúl Pérez, considerat un dels millors enòlegs del món.


comando actualiDaD

El preu dels aliments

Notícies relacionades

23.55 TVE-1

El programa busca els responsables de fixar el preu dels aliments. El sucre, el cacau, els cereals i el cafè són matèries primeres que cotitzen a la borsa, molt lluny dels prestatges dels supermercats. ¿Qui n'incrementa el cost? 


jos-bono7jpg 5899c94882e4f

jos-bono7jpg 5899c94882e4f