PROGRAMACIÓ NADALENCA
'La Riera' es pren un descans amb una tragèdia
TV-3 emet un capítol especial del seu conegut serial la nit de Sant Esteve

1420g
És una cosa tan tradicional com les mateixes festes nadalenques: 'La Riera' no se’n va mai de vacances sense abans oferir un succés que deixi la tensió en el seu punt àlgid. Així, TV-3 emet dilluns (21.50 hores), un capítol especial, que vindrà marcat per un tràgic succés i que servirà perquè la producció s’agafi unes vacances fins a l’any que ve.
així, i segons ha avançat la mateixa TV-3, en aquest capítol «es viurà un dels moments més crítics de la temporada». Tot girarà al voltant dels molts enemics que ha anat col·leccionant el Claudi (Pere Arquillué) aquestes últimes setmanes. Són molts els que tenen ganes de passar-hi comptes.
Notícies relacionadesI la festa que organitza per celebrar la firma del projecte de Can Sureda serà l’escenari on es produirà un desenllaç tràgic. En la festa, com és habitual, no hi faltaran les prostitutes que, aquesta vegada, a més, no són desconegudes per als seguidors de la sèrie. El problema és que una d’aquestes convidades es presenta amb una pistola a la celebració. I algú la utilitzarà aquella nit. La Maria (Montse Guallar), la Bibiana (Miranda Gas), la Mercè (Mercè Sampietro), el Lluís (Jordi Cadellans) i la Lídia (Ana Sahun) són alguns dels candidats a empunyar l’arma.
I amb tot aquest tens panorama, el Claudi, els Avellaneda i el Melcior es disposen a celebrar la firma del projecte de Can Sureda. I, com ja s’anuncia, la festa, plena de sorpreses, finalitza amb un tret.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»