canvi de terç
Sara Carbonero torna a Tele 5
La periodista presentarà el 'talent show' sobre moda 'Quiero ser', que buscarà una jove que creï tendència
Després del naixement del seu segon fill, Lucas, i el seu casament amb Iker Casillas Iker Casillas, Sara Carbonero torna a la feina. I ho fa a la cadena on havia treballat durant els últims anys, Tele 5, abans de mudar-se amb el futbolista i el seu primer fill, Martín, a Porto.
La periodista canviarà totalment de terç en el seu nou projecte a Mediaset, en un programa que no té res a veure amb el món de l'esport, sinó amb la moda.
El nou espai, titulat 'Quiero ser', és un 'talent show' que buscarà la 'influencer' de moda més prometedora, una jove que creï tendència i pugui inspirar les dones amb els seus impactants estilismes.
TRES EXPERTS
El concurs, que s'emetrà en l'horari d''access prime time' (just abans del 'prime time'), comptarà amb tres experts en moda, que s'encarregaran de la formació de les aspirants de 'Quiero ser'.
Es tracta de Cristo Báñez, reconegut dissenyador de moda flamenca; Aída Domenech (Dulceida), una de les 'fashion bloggers' més influents del sector amb més d'un milió de seguidors a les xarxes socials, i Ángela Rozas (Madame de Rosa), creadora d'un dels blogs més destacats de la blogosfera espanyola.
El seu principal objetiu serà ensenyar a les concursants les principals claus per convertir-se en creadores de tendències, un objectiu que podran aconseguir fent gala de la seva actitud, personalitat, estil i habilitat en l'ús de les xarxes socials.
SIS ASPIRANTS
El programa començarà amb sis aspirants. Al llarg de cada setmana, cada professor es farà càrrec de la formació de dues d'elles, a qui transmetrà el seu saber fer perquè puguin superar amb èxit els diferents reptes i activitats.
Al final de la setmana, cada expert en moda haurà de nominar una de les seves candidates, que passarà a formar part del grup de tres nominades.
De les tres participants designades, una d'elles posarà fi a la seva participació en el concurs, que la següent setmana rebrà una nova candidata.
Passió per la moda, creativitat, capacitat de superació i habilitat per connectar amb el públic seran les principals característiques de les participants en aquest 'talent', en què només una d'elles s'alçarà amb la victòria.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Fórmula 1 Barcelona fa un pas clau cap a la renovació amb l’F1
- Al barri de Sant Antoni Els Mossos detenen cinc persones per una agressió trànsfoba al juny a Barcelona
- Educació Famílies i experts demanen escurçar la vacances d’estiu i «racionalitzar» els horaris escolars a Espanya
- VA SER VISTA A BARCELONA FA DOS ANYS La Irene, la nena desapareguda: un grup que es fa dir ‘Mares Protectores’ ajuda la seva mare a fugir de la Justícia
- TELEVISIÓ I MAS ¿Substitut? El pitjor possible