amb motiu del desè aniversari
Un 'Polònia' en 360º
El programa llança un vídeo de realitat virtual amb un musical

/
El mes de febrer passat, 'Polònia' va complir una dècada de vida. Després de celebrar-ho a l'abril amb l'emissió de l'especial 'Desmuntant Polònia' 'Desmuntant Polònia', un fals documental carregat d'ironia sobre les interioritats de l'espai satíric, el xou ha preparat un vídeo en 360º que permet als seus fans disfrutar de l'humor de l'espai en la que suposa la primera experiència de realitat virtual d'un programa de ficció de TV-3.
En aquest 'Polònia 360º' es poden veure els personatges més carismàtics del programa interpretant una versió del 'We are the world'.
UN MUSICAL SORPRENENT
Artur Mas (David Marcé), Joan Tardà (Cesc Casanovas), Anna Gabriel (Lara Díez) i Miquel Iceta (Ivan Labanda) repassen el programa (i la seva relació amb els polítics que imiten) en un sorprenent musical.
Notícies relacionadesAquest vídeo especial amb motiu del seu desè aniversari es pot veure a través de la web del programa, tv3.cat/polònia, al canal de 'Polònia' que té TV-3 a YouTube (youtube.com/xou/polònia) i al perfil de Facebook del xou d'humor (facebook.com/polònia).
Els usuaris poden triar entre diversos nivells d'immersió: a través de l'ordinador personal, movent-se amb el ratolí o els cursors a través de l’experiència 360º del vídeo, a través del telèfon mòbil i també amb ulleres virtuals, que proporcionen una experiència de contingut immersiu molt més potent.
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Tancada des del 2018 Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Stuani rubrica la salvació i es guanya l’estàtua a Girona
- Multimèdia | 500 dies de guerra: El poder de Putin s’esquerda en plena contraofensiva d’Ucraïna
- Com prendre’s correctament la tensió arterial a casa sense baixar a la farmàcia
- Diners públics El Govern defensa que el seu pacte amb Acciona rebaixa de 1.400 a 492 milions d’euros el cost de la privatització fallida d’ATLL
- Denúncies de l’OCU Consum investiga possibles irregularitats en la venda d’entrades per als concerts de Bad Bunny a Espanya
- Tribunals El jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado, acusat de violació, declara davant la jutge que va ser sexe consentit