audiències de dilluns
'La embajada' supera el debut de Bertín a Tele 5
A Catalunya, la nit és per al final de temporada de 'Nit i dia'

laembajada 20 /
L'estrena de 'La embajada' 'La embajada', la nova sèrie d'Antena 3 ambientada a Tailàndia, va arrasar ahir en les audiències televisives al davant del debut de Bertín Osborne a Tele 5 amb el programa 'Mi casa es la tuya' i el retorn d''El Ministerio del Tiempo'.
La nova ficció d'Atresmedia, protagonitzada per Belén Rueda, va ser l'espai més vist de dilluns, amb 4.034.000 teleespectadors i un 22,5% de quota de pantalla.
AMAIA SALAMANCA I ÚRSULA CORBERÓ
Antena 3 també havia liderat abans amb 'El hormiguero' (3.024.000 i 15,8%), al qual precisament anaven ahir dues de les actrius de 'La embajada', Amaia Salamanca i Úrsula CorberóAmaia Salamanca Úrsula Corberó.
La gran dada de la sèrie va deixar Bertín Osborne en un segon pla amb la visita a casa d'Ágatha Ruiz de la Prada i Pedro J. RamírezÁgatha Ruiz de la PradaPedro J. Ramírez a Tele 5 (2.814.000 i 15,6%).
La més afectada per la competència de 'La embajada' i 'Mi casa es la tuya' dilluns va ser 'El Ministerio del Tiempo'.
La sèrie de TVE-1, que ahir tornava amb el primer dels cinc episodis que queden per emetre de la segona temporada, es va quedar amb 1.911.000 seguidors (9,9%).
'NIT I DIA', LÍDER A CATALUNYA
Notícies relacionadesMentrestant, a Catalunya, la nit va ser per al final de temporada de la sèrie de TV-3 'Nit i dia' 'Nit i dia' (441.000 i 15,7%).
La ficció protagonitzada per Clara Segura va superar 'La embajada' (435.000 i 16,1%), la pel·lícula de La Sexta 'Yo, robot' (297.000 i 12%), Bertín Osborne (266.000 i 9,7%) i 'El Ministerio del Tiempo' (221.000 i 7,4%).
- Viral Paga 1.360 euros per aparcar dos mesos a La Maquinista de Barcelona: "Costa més que el cotxe"
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- El Consell «sabia perfectament» que el Poio s’havia desbordat 3 hores abans de l’SMS
- EL CONTROVERTIT ‘PARTNER’ DEL FC BARCELONA El soci moldau, al descobert
- Meteorologia Les pluges deixen registres de fins a 50 litres a Catalunya
- L’acollida a Catalunya Un estudi de la UAB revela que els tutelats migrants tenen més inserció laboral que els seus companys autòctons
- Successos Mor apunyalat un home de 58 anys en un habitatge al districte de Nou Barris, a Barcelona
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent ¿Com superar l'astènia primaveral?
- Entrevista Irene Tinagli, presidenta de la Comissió sobre la Crisi de l’Habitatge de l’Eurocambra: «Barcelona serà la nostra primera parada»