sèrie d'èxit
Max von Sydow se suma a 'Juego de tronos'
El veterà actor interpretarà el Corb de Tres Ulls

L’actor Max von Sydow. /
Els nous fitxatges per a la sisena temporada de 'Juego de tronos' es van coneixent a comptagotes. Si ahir es va anunciar el nom de Ian McShane, ara se suma al rodatge un altre veterà intèrpret, Max von Sydow.
L'actor suec interpretarà el Corb de Tres Ulls, que serà transcendental en la història de Bran Stark.
El fill de Ned Stark no havia aparegut a la cinquena temporada, encara que ara la sèrie de la HBO reprèn la seva història.
No obstant, el Corb de Tres Ulls sí que va sortir de manera esporàdica al final de la quarta temporada. El personatge va ser interpretat llavors per Struan Rodger.
ALTRES CANVIS D'ACTORS
No es tracta de la primera ocasió en què 'Juego de tronos' substitueix l'actor que encarna un personatge, com ja va passar amb La Muntanya o Daario Naharis.
Notícies relacionadesVon Sydow, de 86 anys, va ser l'actor fetitxe d'Ingmar Bergman.
Va ser nominat a l'Oscar per 'Pelle, el conqueridor' i 'Tan fuerte, tan cerca', i ha participat en pel·lícules com 'L'exorcista', 'Hannah i les seves germanes' i 'Minority report', entre moltes altres.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys