audiències de diumenge
'Gran hermano VIP' i 'Salvados' es reparteixen la nit
El 'reality' de Tele 5 aconsegueix 3,3 milions i Évole, 2,9 milions amb la visita a Grècia

Jordi Évole (a l’esquerra), a ’Salvados’, a Grècia. /
Nit per a 'Salvados' i 'Gran hermano VIP'. Mentre que el programa de La Sexta va ser el més vist del 'prime time' a Catalunya, en el global d'Espanya va dominar el debat sobre el 'reality'.
Així, l'espai presentat per Jordi González a Tele 5 va liderar el dia, amb 3.314.000 teleespectadors i un 23% de quota de pantalla.
Els següents llocs del rànquing d'audiències de diumenge van ser per a 'Salvados' (2.918.000 i 14,1%), centrat en Grècia; 'La película de la semana' de TVE-1, 'The International: dinero en la sombra' (2.845.000 i 14,3%), i 'El peliculón' d'Antena 3, 'Los mercenarios 2' (2.491.000 i 12,7%).
Final de bàsquet
La final de la Copa del Rei de bàsquet entre el Reial Madrid i el Barça va sumar 2.039.000 teleespectadors (13,2%) a TVE-1.
A Catalunya, la nit va ser per a 'Salvados' (520.000 i 16%), que es va imposar al '30 minuts' de TV-3 també sobre Grècia (398.000 i 12,3%).
La pel·lícula de TVE-1 'The International: dinero en la sombra' (431.000 i 14,7%) va superar 'Gran hermano VIP: el debate' (400.000 i 19,7%).
- Baix Llobregat A la venda la mansió de luxe on va viure un exjugador del Barça a Gavà: espectacular i exclusiva
- Detectat un linx ibèric en llibertat a Catalunya
- Ple del Parlament Sílvia Orriols, als diputats de Junts: «Són la marca blanca d’Aliança. Benvinguts a l’extrema dreta»
- AVENÇ La IA com a aliada en el diagnòstic precoç, Tema del Diumenge
- Una llegenda blanca Cop de porta del Madrid a Modric