Compareixença després de 'Ciutat Morta', a L'Informatiu
L'atur, la caiguda del preu del petroli i l'acústic de Mocedades, altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la roda de premsa de condemnats i advocats del cas 4-F després de l'emissió del documental 'Ciutat morta''Ciutat morta', que demanen la reobertura del seu cas.
L'atur a Espanya no baixarà del 20% aquesta dècada, segons sosté l'Organització Internacional del Treball.
Notícies relacionadesLa gasolina i el dièsel ja costa menys d'un euro el litre en multitud de gasolineres de tot el país per la caiguda del preu del petroli.
Mocedades actuaran aquest dimecres a Barts i han interpretat en acústic en aquest diari 'El vendedor'.
- Caos ferroviari a Catalunya La normalitat a Rodalies no es recuperarà fins a l’abril
- Aquest cap de setmana Aliança Catalana reuneix tots els seus líders territorials a Ripoll per preparar les eleccions municipals
- Programes Això és el que es queda Hisenda del pot que ha guanyat Rosa a ‘Pasapalabra’: més d’un milió d’euros
- LA PEL·LÍCULA‘LA FIERA’RELATA LA VIDA DEL GRUP Armando del Rei, l’únic supervivent de la tribu maleïda del salt base: «Sempre tinc ganes de saltar, és el que soc»
- Resultats del 2025 El Sabadell guanya un 2,8% menys i recomprarà accions per 800 milions en lloc de pagar un dividend en efectiu
