L'amenaça gihadista, a 'L'informatiu'
Les devolucions en calent, el turisme perifèric i el Més Esport, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca les operacions contra el terrorisme gihadista a Bèlgica, França i Alemanya. Els dos morts i els 13 detinguts a Bèlgica planejaven atacar policies.
El Consell d'Europa ha rebutjat legalitzar les devolucions en calent perquè la mesura podria posar en risc el sistema de dret d'asil.
Notícies relacionadesL'Ajuntament de Barcelona promociona el districte de Nou Barris amb un vídeo des de l'aire fet amb 'drones'. L'objectiu és fomentar el turisme perifèric.
El suplement Més Esport publica aquest dissabte el seu número 100. Parla sobre la publicació el redactor en cap d'esports d'EL PERIÓDICO, David Torras.
- Una ‘Marató’ d’emocions
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
