en televisió
Pedro Sánchez es compromet a un debat amb Pablo Iglesias a 'Salvados'
El secretari general del PSOE ha conviscut durant un dia amb Jordi Évole i amb una família catalana d'esquerres
Els Moliner, una família de Nou Barris (Barcelona), han rebut aquest diumenge, en el que ha estat l'últim 'Salvados' d'aquest any, al secretari general del PSOE, Pedro Sánchez. Com ja va fer amb el líder d'ERC, Oriol Junqueras, Jordi Évole ha portat Pedro Sánchez a conviure un dia amb una família, aquesta vegada catalana.
El que és des de fa sis mesos nou secretari general dels socialistes, que ha contestat a les preguntes dels integrants d'aquesta família de Nou Barris, un feu socialista a la baixa, i de Jordi Évole, s'ha compromès a participar en un debat en directe amb el líder de Podem, Pablo Iglesias, a 'Salvados' abans de les pròximes eleccions generals.
Sánchez s'ha compromès a liderar la "reconstrucció del projecte socialista" i ha tornar-se a guanyar la confiança dels votants. "Jo no sóc un polític de tota la vida", ha volgut deixar clar en més d'una ocasió Sánchez. En aquest sentit ha repetit que "jo no sóc casta". I és que al llarg del 'Salvados' han estat constants les referències a Podem.
Notícies relacionades"No hi ha cap partit incorrupte, ni cap partit corrupte", ha comentat Sánchez sobre la corrupció. "Si Chaves i Griñán són imputats hauran de deixar els seus escons", ha sentenciat sobre el cas dels ERO d'Andalusia. El líder del PSOE ha remarcat que "no creu" que Chaves i Griñan surtin imputats però que en cas que ho siguin exigirà "que abandonin la seva acta de senador i diputat". "Jo no empararé cap corrupte, però tampoc assenyalaré cap innocent", ha afegit.
Sobre Podem, Sánchez ha comentat que el seu "diagnòstic és encertat" però que les seves "solucions són falses", i ha demanat que se'ls "exigeixi" la mateixa consistència a ells que la que se li demana a ell. El líder socialista ha reconegut que "no va ser una bona tàctica" no citar directament Podem --els deia "populisme"-- en les seves entrevistes i discursos mesos enrere.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries