Febre per les rebaixes nord-americanes, a 'L'informatiu'
Els 'àtics smart', els accidents de moto i l'acústic de Pau Vallvé són altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca la importació a Espanya del Black Friday, jornada de rebaixes nord-americana que marca l'inici de la temporada nadalenca per promoure el consum.
Una empresa especialitzada crea àtics en àrees urbanes, pisos que es prefabriquen i després es col·loquen mitjançant una grua.
Notícies relacionadesL'augment de motoristes morts en accident a Barcelona ha portat l'ajuntament a posar en marxa una campanya de control i prevenció.
Pau Vallvé està de gira de presentació del disc 'Pels dies bons', i ha ofert un acústic a EL PERIÓDICO.
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Nou cicle republicà ERC canvia la seva imatge: renuncia al groc del procés i es passa al taronja i al beix
- Arqueologia Les obres de la Rambla deixen al descobert un tram de gairebé 50 metres de la muralla medieval del segle XIV
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- Reacció del president Salvador Illa recorrerà la sentència del TSJC sobre el català a l’escola: «No permetré que ningú faci un ús polític de la llengua»
- Diada de Catalunya El Govern reivindica el català com a llengua de cohesió i demana "'seny' i ambició"
- Multimèdia | Les 12 hores que van acabar amb Salvador Allende
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- La construcció creix la meitat que la resta de l’economia catalana
- Markus Haupt: "La fàbrica de Martorell necessita una segona plataforma elèctrica"