SÈRIE D'ÈXIT
'La Riera' seguirà oberta fins al 2017
El director del conegut serial de TV-3 ha confirmat la producció d'una setena temporada
Jordi Planas i David Selvas, dos dels actors protagonistes de ’La Riera’. /
'La Riera' seguirà servint els seus carregats menús audiovisuals com a mínim fins al 2017. Així ho ha anunciat aquest dijous el director de l'exitosa sèrie de sobretaula de TV-3, Esteve Rovira, durant l'emissió d'un especial dedicat a aquesta ficció, que ha ofert el magazín de tarda 'Divendres'.
Per celebrar el capítol número 1.000 de 'La Riera', Espartac Peran i l'equip d'exteriors de 'Divendres' s'han desplaçat al plató on es grava aquest culebró català per parlar amb els actors que donen vida als personatges i per ensenyar als espectadors què hi ha més enllà del que ensenyen les càmeres. Al llarg d'aquest especial, Rovira ha donat l''exclusiva': hi haurà una setena temporada. A més d'Esteve Rovira, estaran al capdavant de l'equip que dirigirà la nova etapa de 'La Riera' Eva Baeza i Eulalia Cardillo, directores argumentals de la sèrie, i Jordi Roure, productor executiu.
Estrenada el 10 de gener del 2010, 'La Riera' és un dels èxits històrics de TV-3. Segons explica la mateixa cadena autonòmica catalana, la seva audiència acumulada diària (a TV-3 i El 33) és de 703.000 persones, que equival al 10% de la població de Catalunya. Des que ha començat aquesta temporada, gairebé 3.500.000 espectadors han contactat amb la sèrie. Una dada que, traduïda en percentatge sobre la població de Catalunya, seria de gairebé un 50%.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
- Gerard Esteva, president de la UFEC: "La falta d’inversió està extingint les entitats esportives sense ànim de lucre"
