L'anorèxia devora 'Crónicas carnívoras'

The Travel Channel cancel·la el nou programa d'Adam Richman per protagonitzar una polèmica a internet relacionada amb la seva espectacular pèrdua de pes

Adam Richman, davant d’un dels seus pantagruèlics reptes de ’Crónicas carnívoras’.

Adam Richman, davant d’un dels seus pantagruèlics reptes de ’Crónicas carnívoras’. / ARXIU

1
Es llegeix en minuts

El canal nord-americà The Travel Channel ha cancel·lat abans que s'estreni el programa documental 'Man finds food', que presenta Adam Richman, després de protagonitzar ell, a través d'Instagram, una considerable polèmica relacionada amb l'anorèxia.

Richman, que s'ha fet famós a la televisió amb el programa de telerealitat 'Crónicas carnívoras' --en què es dedica a recórrer tot el món per menjar-se els menús més pantagruèlics i exagerats que s'ofereixen--, ha perdut fa poc ni més ni menys que 30 quilos. Orgullós de la seva nova figura, va publicar una imatge seva en què s'apreciava l'espectacular pèrdua de pes, amb el 'hashtag' #thinspiration (inspiració prima). Les crítiques de les persones afectades per casos de bulímia i anorèxia no es van fer esperar: al·legaven que incitava la resta d'usuaris a perdre pes dràsticament, tal com ha fet Richman els últims mesos.

Notícies relacionades

El presentador de 'Crónicas carnívoras' --que a Espanya emet el canal Energy-- va començar a contestar les crítiques i va arribar a dir frases com "agafa una ganivet i vés a un lavabo, ningú et trobarà a faltar", dedicada un dels usuaris que va criticar la seva foto. Davant aquesta falta de respecte per part del presentador, The Travel Channel ha decidit cancel·lar 'Man finds food', el nou programa de Richman que s'havia d'estrenar a principis de juliol.

Després d'això, Richman va demanar perdó als usuaris i es va mostrar penedit dels comentaris, però la cadena nord-americana s'ha mantingut ferma en la cancel·lació del programa i no ha detallat quan veurà la llum. 'Man finds food' seguia els passos de Richman en diferents ciutats dels EUA. En cada episodi, d'uns 20 minuts de durada, el presentador visita un restaurant per tal de tastar diverses opcions del menú i descobrir davant les càmeres plats que ni tan sols els veïns del lloc coneixen.