nou projecte
Miguel Ángel Silvestre fitxa per la tele dels EUA
L'actor participarà en la nova sèrie dels germans Wachowski per a Netflix
Miguel Ángel Silvestre, durant el rodatge de ’Velvet’. /
Miguel Ángel Silvestre debutarà a la tele americana. El protagonista de 'Velvet' és un dels fitxatges dels germans Wachowski (els creadors de 'Matrix' i 'V de Vendetta') per a la seva nova sèrie, 'Sense8', que estrenaran a Netflix.
Segons ha confirmat el seu representant, Silvestre ja fa unes setmanes que és als EUA preparant el rodatge de la nova sèrie, de caràcter futurista.
Tal com ha anunciat un dels seus productors executius, la ficció "seguirà vuit personatges al voltant del món, que, després d'una tràgica mort, es troben relacionats els uns amb els altres mentalment i emocionalment".
Amb Daryl Hannah
En l'elenc de la sèrie destaquen noms com Daryl Hannah i Naveen Andrews (el Sayid de 'Perdidos').
Aquesta no serà la primera experiència nord-americana de l'actor, que ja va sortir a la pel·lícula 'Reflections', però sí que serà la primera a la tele dels EUA. A més, es tracta d'un treball per a Netflix, la plataforma americana de pagament que ha produït èxits com 'House of cards' i 'Orange is the new black'.
Seguirà a 'Velvet'
Tot apunta que aquest projecte nord-americà no impedirà que Silvestre rodi la segona temporada de 'Velvet' per a Antena 3.
- La frase que has de dir per negociar el teu salari en una entrevista (segons una enginyera)
- Dos detinguts després de ser enxampats amb 60 quilos de marihuana amagats en un camió a l'AP-7 a Tarragona
- Campanya electoral d’Aragó Feijóo carrega contra la regularització d’immigrants de Sánchez: «No és humanitat, és electoralisme per comprar votants»
- La caixa de ressonància Fabricants d’èxits a dojo: ¿A qui premien els Grammy?
- Finances personals Fi a les targetes de crèdit imposades pels bancs: el Govern prohibirà que obliguin els seus clients a tenir-les
