CINE
Schwarzenegger llueix múscul a 'El sexto día'
Encara que la nit cinematogràfica està liderada per Arnold Schwarzenegger, a les graelles també destaquen una pel·lícula al servei de Steven Seagal, 'Rescate al límite' (Paramount Channel, 22.15), i un drama, 'La cuartaesposa' (Nova, 22.40), amb Haley Lu Richardson.
'Thriller'
El sexto día22.30 TVE-1
22.30 TVE-1 'Thriller' futurista que amaga un missatge obvi i superficial sobre els perills de la clonació. Tan sols redimit pel relatiu nervi d'alguna seqüència d'acció, es ressent d'un desenvolupament de la història massa confús i d'una caòtica posada en escena. Schwarzenegger protagonitza el film en un personatge a la seva mida: un pilot d'helicòpters feliçment casat. La seva plàcida vida dóna un tomb quan un dia descobreix que un individu idèntic a ell ha ocupat la seva casa.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- La intrahistòria d’un canvi d’actitud Lamine sedueix Nico Williams
- Reforma de la llei Ultimàtum de Junts a Collboni pel 30% d'habitatge protegit: si no pacten abans d'agost, s'ajorna al 2028
- Bon Preu construirà un centre logístic a Parets del Vallès
- El repte d’atraure talent jove marca l’obertura del SIL
- BCN acull el primer Fòrum per a la Pau i la Seguretat a Europa
- Javier Escribano: "Estem explorant inversions industrials a Catalunya"
- L’FMI obriràla seva primera seu d’Espanya a València