'Obert fins a la matinada' ressuscita com a sèrie

Robert Rodriguez estrena la versió televisiva de la popular pel·lícula que van protagonitzar George Clooney i Quentin Tarantino

El director Robert Rodriguez, durant el rodatge de la sèrie ’Obert fins a la matinada’.

El director Robert Rodriguez, durant el rodatge de la sèrie ’Obert fins a la matinada’. / AP / EL REY NETWORK

1
Es llegeix en minuts

El cineasta Robert Rodriguez estrena avui la sèrie 'From Dusk Till Dawn: The Series', adaptació televisiva de la seva popular pel·lícula del 1996 'Obert fins a la matinada', que van protagonitzar George Clooney i Quentin Tarantino. La sèrie, el primer dels continguts propis en què treballa el canal de televisió del mateix RodrIguez, El Rey Network, se centra en dos lladres de bancs de poca volada que són buscats per les autoritats després d'un assalt que va deixar diversos morts.

El projecte consta de 10 episodis d'una hora cadascun, protagonitzats per D.J. Cotrona, en el paper de Seth Gecko (interpretat per George Clooney al cine); Zane Holtz, com a Richie Gecko (encarnat per Quentin Tarantino en el llargmetratge) i Jesse García, que s'encarrega de donar vida a un rànger de Texas. També hi intervé el veterà Don Johnson, que hi té un paper secundari: l'agutzil Earl McGraw, un rol que va fer Michael Parks en el film.

Notícies relacionades

'From Dusk Till Dawn: The Series' detalla els inicis criminals de Seth i Richard i com són perseguits per l'FBI. En la seva fugida cap a Mèxic acaben en un bar de ballarines exòtiques que acaba sent un amagatall de vampirs, igual que a la pel·lícula. Aquesta sèrie d'horror, produïda per FactoryMade Ventures amb Rodriguez com a productor executiu i director de diversos dels capítols, s'estrena al Rey Network, disponible en 40 milions de cases amb televisió, segons el canal.

Rodriguez es va associar amb els executius de FactoryMade Ventures, John Fogelman i Cristina Patwa, per dissenyar aquest nou canal llatí, que inclou, sèries de ficció i d'animació, notícies, pel·lícules, música i esports. "Com a mexicoamericà de segona generació i pare de cinc nens, estic entusiasmat que espectadors com la meva família tinguin un lloc per veure's a si mateixos i les seves històries", va dir Rodriguez durant el llançament del canal, el mes de febrer passat.