Altes temperatures
Un temporer mor a Alcarràs presumptament per un cop de calor
El treballador va patir un mareig i els serveis mèdics no el van poder reanimar
A1-201696196.jpg /
Un temporer va morir aquest dilluns passat a la tarda mentre treballava collint fruita en una finca d’Alcarràs, al Segrià, segons ha pogut confirmar l’agència ACN. Els Mossos van ser alertats cap a les 16.45, coincidint amb el pic de l’onada de calor, amb temperatures pròximes als 41 ºC al municipi. Segons les primeres informacions, l’home es va marejar i es va començar a trobar malament.
Efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) es van desplaçar fins a una finca situada vora la carretera de Vallmanya, però quan van arribar l’home no presentava signes vitals i no el van poder reanimar. Segons els Mossos, ara s’està pendent de conèixer els resultats de l’autòpsia per aclarir les causes de la mort i determinar si es tracta d’un accident laboral.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Arquitectura i interiorisme Sutega reforça el seu creixement amb la incorporació de la constructora InSitu.
- 42 quilòmetres Marató de Barcelona 2026: horari, mapa i recorregut complet
- Afectacions a la mobilitat Marató de Barcelona 2026: talls de trànsit, carrers afectats i canvis en el transport públic el 15 de març
- THE OTHER CLUB El que han de saber abans de votar (Laporta)
- Sota subscripció El reemborsament
