Tot a punt per al Gran Recapte, al diari d'aquest divendres
El col·loqui del director de Change.org, l'adéu d'Antònia Font i les estrenes de cine, són altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la cinquena edició del Gran Recapte, recollida d'aliments que organitza el Banc dels Aliments i que tindrà lloc aquest divendres i dissabte en 1.800 supermercats i mercats municipals de tot Catalunya.
El director de la plataforma Change.org, Francisco Polo, ha participat en els col·loquis Primera Plan@, on ha destacat la importància d'internet com a altaveu d'iniciatives socials davant la inoperància de les iniciatives legislatives populars.
Notícies relacionadesEl quintet mallorquí Antònia Font ha anunciat de forma oficial la seva dissolució després de 17 anys i vuit discos, i han recordat que l'últim concert tindrà lloc el 27 de desembre a Palma de Mallorca.
En cine, aquest cap de setmana s'estrenen dues produccions espanyoles: la pel·lícula d'acció 'Viral', de Lucas Figueroa, i 'Diamantes negros', amb Guillermo Toledo. EL PERIÓDICO entrevista divendres Ridley Scott, director d''El consejero', que compta en el repartiment amb Brad Pitt, Penélope Cruz, Cameron Diaz i Javier Bardem.
- DIA MUNDIAL DE LES HORMONES 2.000 substàncies que alteren les teves hormones: què són els disruptors endocrins i com evitar-los
- El conductor d’un bus de turistes a València dona positiu en cocaïna
- Sèries Rosalía i l’espanyol a 'Euphoria': "Ho hauria d’haver doblat ella"
- Controlen 50.000 habitatges Consum recorda als grans propietaris amb més de 50 habitatges l’obligatorietat de la pròrroga dels lloguers
- Dilluns Una delegació de Junts acompanyarà Jordi Pujol al seu judici a Madrid
