'Arrow' consolida el seu liderat davant 'Campamento de verano'
La sèrie d'Antena 3 TV supera els 2,3 milions de teleespectadors

Stephen Amell, a ’Arrow’.
'Arrow' s'ha convertit ja en un delsencerts estiuencs d'Antena 3 TV. A més, la sèrie nord-americana protagonitzada perStephen Amell va ampliar ahir la diferència amb el seu competidor més directe ,'Campament de verano'.
El primer episodi de la nit va comptar amb 2.177.000 teleespectadors i un 15,4% de quota de pantalla i va pujar fins a 2.336.000 i un 17,6% en el segon. Mentrestant, el 'reality' de Tele 5, ja sense Lucía Etxebarria, es va quedar amb 1.402.000 (15%).
El clàssic cinematogràfic 'El apartamento', que va oferir TVE-1, va sumar un milió de seguidors (7,7%). Les'Mentes criminales' de Cuatro (amb 888.0000 teleespectadors i un 6,3% en el primer episodi i 1.044.000 i 8,2% en el segon) van superar la reposició de'Pesadilla en la cocina' a La Sexta (766.000 i 5,5%).
L'ÈXIT DE 'VETERINARIS'
A Catalunya, 'Arrow' també va ser el més vist en l'horari de màxima audiència. Però la sèrie va notar l'èxit de 'Veterinaris' (317.000 i 13,1%), per la qual cosa el seu segon episodi (324.000 i 15,8%), en què ja no coincidia amb la docusèrie d'animals de TV-3, va tenir més teleespectadors que el primer (285.000 i 11,6%).
No obstant, el més vist del dia a Catalunya van ser els 'Telenotícies' de TV-3 i 'Plats bruts' a l'hra de la sobretaula (336.000 i 18,8%).
- Transport públic La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros
- Nens vulnerables Expedientat l’educador que va explicar a la ràdio la gestió de la DGAIA amb la nena abusada de 12 anys
- Ocupació Ni 10 ni 20 minuts, aquest és el temps de descans que tenen els treballadors durant la jornada laboral segons l'Estatut dels Treballadors
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"