Els incendis forestals de Vallirana i Mallorca, al diari d'aquest dimarts
El projecte Entre Tots, el mercat de la Boqueria i el primer entrenament del Barça, altres temes destacats a L'Informatiu
L'Informatiud'EL PERIÓDICO destaca elsincendis forestals deValliranai Mallorca. El primer, que ja està en fase de control, va obligar a desallotjar 150 veïns mentre que el deMallorca segueix actiu i ha cremat 1.800 hectàreesMallorca.
Elnou projecte Entre Tots està dedicat a persones que han començat de zeroEntre Tots o s'han reinventat, una tendència a l'alça que en moltes ocasions té a veure amb la crisi.
Notícies relacionadesA Barcelona, els porxos delmercat de la Boqueria acolliran unespai gastronòmic i de degustació que forma part del nou pla d'usos deCiutat Vella, i que té com a objectiu dignificar aquest espai protegit.
En futbol, elBarça ha fet aquest dilluns el seu primer entrenament dirigit per Tata MartinoBarçaTata Martino.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»
- Dia mundial Borja Suberviola, metge intensivista: «Als hospitals cada vegada veiem més infeccions que acaben en sèpsia»
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se