les audiències d'agost
'Plats bruts' i el Barça fan líder TV-3 a l'agost
A la resta d'Espanya, TVE1 i Tele 5 empaten amb els índexs més baixos

Jordi Sánchez, Mónica Glaenzel i Joel Joan, en una escena de la sèrie de TV-3 ’Plats bruts’.
TV-3 ha estatla cadena de televisió més vista a Catalunya durantl'agost i ha recuperat ellideratge de l'audiència aquest mes, una posició que no tenia des del 2003.
Aquest fet es va produir també el mes de juliol i ara són ja set els mesos d'aquest any en què la tele autonòmica catalana ocupa el primer lloc de la llista de cadenes més vistes.
Programes de producció pròpia, com els'Telenotícies', la reemissió dels capítols de les sèries 'Plats bruts', i'Majoria absoluta' aquest estiu i les retransmissions dels partits del Barça han estat les bazas con las que TV-3 ha aconseguit un 11, 8% de quota de pantalla, 1,6 punts més que Tele 5, la segona cadena més vista en la demarcació catalana.
Notícies relacionadesTV-3 es manté també al cap de la llista dels 40 programes més vistos, amb 16 espais, 8 d'ells situats entre els 15 primers de la llista.
A la resta d'Espanya, TVE-1 i Tele 5 empaten amb els índexs més baixos per a un mes d'agost, un 12,2%, amb la diferència que la pública ha pujat respecte al juliol i la privada ha baixat. En el cas de TVE-1 el futbol i els Jocs Olímpics han estat claus per al seu increment d'audiència, mentre que a Tele 5 han tingut bona acceptació les motos i l'especial sobre els nens de Còrdova.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"
- Atletisme "¿La plata europea? Continuo sent el mateix pringat"
- TENNIS L’Alcaraz més "intel·ligent" se cita amb Sinner en la final de Roma
- La ronda italiana Fantàstica victòria d’Ayuso al Giro