AQUEST DIVENDRES, A 'IDEES+TELETODO'
Eva Hache posa humor a la gala dels Goya
La presentadora succeeix Buenafuente com a mestra de cerimònies de l'entrega de premis, que ofereix aquest diumenge TVE-1
Liam Neeson protagonitza una història de supervivència en la pel·lícula 'Infierno blanco'
Aquest diumenge se celebra lafesta anual del cine espanyol: l'entrega delspremis Goya. La humoristaEva Hache succeeix Buenafuente com a mestra de cerimònies de la gala, que retransmetdiumenge TVE-1, i és la imatge de portada de l'Idees+Teletodo, la revista dels divendres d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA. En una entrevista, la presentadora promet "glamur i conya" en una cerimònia en què les pel·lículesLa piel que habitoiNo habrá paz para los malvadosacaparen el nombre més alt de candidatures.
Seguint amb el cine, arriba a la cartelleraInfierno blanco, deJoe Carnahan, en quèLiam Neeson lidera els supervivents d'un accident aeri a Alaska. En música, el suplement informa del concert del grup mallorquíAntònia Font a l'Auditori, mentre que la màgia guanya protagonisme en l'escena teatral amb la 12a edició delMemorial Li Chang de Badalona, en què actuaAnthony Blake.
La secció d'art visita l'exposició de pòsters originals deDavid Hockney, un dels creadors britànics vius més influents, a la Galeria Eude. IActivitats en família convida acultivar horts a la Masia Can Deu de Sabadell.
DISFRESSES DE CARNAVAL
Aprofitant la celebració delCarnaval, l'apartat de Botigues repassa l'oferta de tres establiments dedicats a lesdisfresses. Mentrestant, l'escapada de la setmana proposa un recorregut pels sinuosos senders delCamí de Cavalls de Menorca, que permet una mena de turisme diferent fora de la temporada d'estiu.
AEspurnes de salut,Itziar Salegi recomana el sa hàbit demenjar pomes; aFlexió i reflexió,Gaspar Hernàndez se centra en l'aikido, l'art de lano confrontació; aMés que sexe,Eva Roy parla de les pràctiques més escatològiques, i aGastronomia,Pau Arenós degusta els clàssics de la cuina debistrotdel Café Emma.
ENTREVISTA AMB JUANA ACOSTA
Notícies relacionadesLa secció de televisió inclou una entrevista amb l'actriu colombianaJuana Acosta, una de les protagonistes de la sèrieCrematorio, que encara la recta final aLa Sexta. A més,Energyestrena en obert l'aclamada ficcióHijos de la anarquía iDisney Channel ofereixLucky Fred, una producció animada de factura catalana que s'ha venut a més de 150 països. La gran cita esportiva televisiva de la setmana és laCopa del Rei de bàsquet, que retransmetenEsport 3iTeledeporte.
Tampoc hi falten les habituals seccions deDiscos, Sortir de nit iDVD, i les programacions de les principals cadenes de televisió, sense oblidar les més vistes de la TDT, com Neox, Nova, La Siete, Clan TVE, Super3 i Disney Channel, entre altres.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Avenç científic La recerca d’un tractament per a una nena amb un càncer agressiu obre una bretxa d’esperança davant una malaltia minoritària
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats