RELLEU

Anna Maria Bordas assumeix la direcció de TVE-Catalunya

La periodista substitueix Montse Abbad, que dirigirà La 2

Anna Maria Bordas.

Anna Maria Bordas.

1
Es llegeix en minuts
O. L.
BARCELONA

La periodista Anna Maria Bordas (Barcelona, 1959) va prendre ahir possessió del càrrec de directora de TVE-Catalunya, en substitució de Montse Abbad, que assumirà la direcció de La 2. Bordas va reconèixer que es posa al capdavant d'aquesta nova tasca amb «molta il·lusió i ganes», després d'estar vinculada a RTVE durant els últims 28 anys.

La periodista, que en l'actualitat exercia com a directora de Comunicació del centre de Sant Cugat, va puntualitzar que entre els seus objectius hi figura «consolidar» la producció, tant en català com en castellà, «acabar la innovació tecnològica» de les instal·lacions i aconseguir «un pla de producció» que permeti al centre tirar endavant la programació «no només de La 2», sinó de TVE-1 i Teledeporte, canal que es realitza des de Sant Cugat.

Per un altre costat, Bordas també va assegurar que en aquesta nova etapa pensa comptar amb «tots els treballadors» de TVE-Catalunya i fomentar un diàleg «fluid» amb ells i els sindicats amb l'objectiu que Sant Cugat es consolidi com «un centre fort» de producció.

Notícies relacionades

Llicenciada en Ciències de la Informació, Bordas va ocupar la direcció de RNE a Catalunya, entre el 1997 i el 2005, i va ser corresponsal de l'emissora pública a Washington entre el 1988 i el 1992. Va informar de notícies com la invasió de Panamà o la guerra del Golf.

El relleu a la direcció de TVE-Catalunya es va fer en un acte que va comptar amb la presència d'Alberto Oliart, president de RTVE, i Santiago González, director de TVE.