Així és l’‘smartphone’ model GT Neo 2 de Realme, que arriba avui al mercat
Amb motiu del Black Friday, a partir de demà dia 16 i fins al 29 de novembre, el dispositiu es podrà comprar per 369,99 € la versió de 8 + 128 GB i 449,99 € la de 12 + 256 GB
La companyia ha anunciat que presenta altres novetats de producte, com la tauleta Realme Pad, l’ordinador Realme Book i dos nous mòbils posicionats en la gamma d’entrada
La companyia Realme ha presentat el GT NEO 2, l’última incorporació a la seva sèrie GT, que destaca per un disseny basat en l’estètica urbana (obra del Realme Design Studio) i en el desenvolupament del qual s’ha fet servir un sistema de set nanomulticapes per aconseguir un acabat de doble textura i una superfície suau.
Potent processador
Està equipat amb un processador Qualcomm Snapdragon 870 5G que proporciona una experiència fiable i que ha obtingut la puntuació més gran AnTuTu del segment. Inclou el Mode GT 2.0, per optimitzar les funcions de joc, donant impuls al rendiment de la CPU i a la taxa de mostreig tàctil, que pot arribar als 600 Hz.
Pantalla AMOLED
Està equipat amb pantalla HDR 10+, l’E4 AMOLED de Samsung, que aporta una taxa de refresc de 120 Hz i 1.300 nits de brillantor màxima, cosa que permet veure amb claredat fins i tot sota una llum intensa.
Autonomia
Integra una bateria de 5000 mAh i la tecnologia de càrrega ràpida de 65 W SuperDart, que permet que el telèfon es carregui per complet en uns 36 minuts. Compta amb la tecnologia de refrigeració per cambra de vapor amb una estructura de 8 capes amb gel tèrmic de diamant, per a una millor dissipació de la calor, proporcionant òptima experiència en els jocs.
Sistema de càmeres, valors i preu
En l’apartat fotogràfic, compta amb una càmera principal de 64 MP amb tecnologia IA per aconseguir fotos de bona resolució, i una càmera frontal de 16 MP amb filtres de simulació de pel·lícula i mode de fotografia de carrer.
Els altaveus estèreo duals Dolby Atmos proporcionen una experiència de so completa, per al que és habitual en aquest segment de preu.
Aquest dispositiu podrà adquirir-se a partir del 16 de novembre en dues configuracions (8 GB + 128 GB i 12 GB + 256 GB) i en tres colors diferents: verd, blau i negre. El preu oficial del dispositiu és de 449,99 € en la versió de 8 GB + 128 GB i de 549,99 € amb capacitat de 12 GB + 256 GB.
Com a oferta de llançament i fins al final de Black Friday (des del 16 de novembre fins al 29 de novembre del 2021) tindrà un preu especial de 369,99 € (8 GB + 128 GB) i 449,99 € (12 GB + 256 GB). Es podrà adquirir a realme.com així com en altres canals habituals de compra.
Novetats del sistema
Juntament amb aquest equip, s’ha presentat Realme UI 3.0, el sistema operatiu que actualitza les funcions de privacitat, per assegurar que les dades i informació personal dels usuaris siguin segures. Compta amb una funció que permet compartir fotos o vídeos de manera privada, donant la possibilitat d’eliminar informació d’ubicació de la foto i les dades fotogràfiques, incloent la marca de temps, el model de càmera i els ajustos.
A l’UI 3.0 s’ha introduït el motor d’intel·ligència artificial que, entre altres avantatges, redueix el consum d’energia. S’ha millorat la gestió i ús de la memòria, reduint-lo en un 30%, a més de millorar el rendiment general d’obertura d’aplicacions en un 10% i augmentar la durada de la bateria en un 12%.
Les animacions estan més ben optimitzades gràcies al motor d’animació amb intel·ligència artificial, que limita el moviment i la curvatura dels objectes fent l’experiència més fluida. El concepte de finestra flotant 2.0 també hi és present i, d’aquesta manera, és possible controlar les finestres emergents com es desitgi.
Aquesta nova capa arribarà als dispositius durant el 2022.
Més productes en catàleg
La companyia ha anunciat durant la presentació del nou smartphone, que ampliarà la seva oferta de productes a Europa amb la Realme pad, dos nous mòbils de la gamma d’entrada, així com Realme Book, l’ordinador que arribarà al nostre país a principis del 2022. Amb un disseny prim i una pantalla per sota de 300 €, la tauleta ve a diversificar la cartera de productes de la marca, mentre que els Realme C21-Y i C25Y, es caracteritzen per un preu molt competitiu.
Així és la Realme Pad
Té 6,9 mm de gruix i pesa 440 g, cosa que la fa lleugera i fàcil de transportar. Fabricada amb un cos metàl·lic d’aliatge d’alumini i polit mitjançant un procés de tall de diamant de precisió que ha sigut refinat a través de 40 tractaments, proporciona una textura molt agradable al tacte. Integra altaveus quàdruples de gran amplitud.
Ve equipada amb pantalla WUGXA+ (resolució 2.000 x 1.200) amb 10,4 polzades, i altaveus quàdruples compatibles amb Dolby Atmos i certificats per l’estàndard Hi-Res. La pantalla compta amb una ràtio del 82,5% i afegeix funcions de protecció ocular amb múltiples modes: llum blava, o mode de lectura, entre d’altres. Està alimentada amb una bateria de 7100 mAh que proporciona 65 dies d’ús en repòs i una funció de càrrega invertida, cosa que permet carregar la bateria des del mòbil com de la resta de dispositius.
Compta amb un processador Helio G80, l’octa-core amb dos nuclis A75, fins a 2 GHz i la GPU ARM Mali-G52 suporta perfectament MediaTek Hyper Engine i assegura una experiència de joc fluida.
Estarà disponible en color gris en diverses configuracions: WIFI 3 GB + 32 GB per 239 euros; WIFI 4 GB + 64 GB per 259 euros; WIFI 6 GB + 128 GB per 289 euros, i LTE 6 GB + 128 GB per 309 euros i es comercialitzarà a partir del 16 de novembre.
Així és el Realme Book
Compta amb un processador Intel Core d’11a generació i un sistema de refrigeració Storm de doble ventilador perquè fins i tot els jocs exigents s’executin sense problemes. Destaca per una memòria RAM LPDDR4x de 16 GB i fins a 512 GB d’emmagatzemament SSD. La tecnologia de càrrega superràpida de 65 W proporciona fins a 11 hores de durada de la bateria.
Podrà adquirir-se a Espanya a partir del 2022 en dues configuracions: Core i5 8 +512 per 899 euros, i Core i5 16 +512 per 999 euros.
Mòbils en la gamma d’entrada
El Realme C21-Y aporta la certificació d’alta fiabilitat de TÜV Rheinland, que el posiciona com un model sostenible, amb qualitat quant a electrònica de consum i dissenyat per donar una experiència òptima als més joves. Té una càmera principal de 13 MP, que pot fer zoom fins a 4 X i suporta l’autoenfocament PDAF. Integra la funció Chroma Boost, a través de l’algoritme de mapatge a nivell de píxel. A la part davantera, la càmera frontal és compatible amb la funció AI Beauty, el mode HDR, el mode retrat i filtres per millorar les preses a gust de l’usuari.
Compta amb pantalla HD+ de 6,5», amb una proporció de fins al 89,5% i una ràtio de 20:9 de gruix. Afegeix el processador Unisoc T610, un octa-core de 12 nm que assoleix els 1,8 GHz. Inclou el desbloqueig per empremta dactilar i reconeixement facial. Disponible en 2 colors: Blau i negre, podrà adquirir-se en dues configuracions 3 GB + 32 GB i 4 GB + 64 GB per 129 € i 149 €, respectivament.
Notícies relacionadesEl C25Y incorpora una bateria de 5000 mAh que suporta càrrega ràpida de 18 W i un mode de Super Estalvi d’Energia, a més de sensor d’empremtes dactilars instantani i una pantalla de 6,5 polzades. Compta amb un sistema de triple càmera posterior de 50 MP liderat per un mòdul de 50 MP, juntament amb una lent macro i una lent B&N. La càmera és compatible amb la funció de bellesa AI, el mode HDR i el mode Retrat, entre d’altres. A la part davantera, adopta una càmera selfie de 8 MP amb funció AI Beauty.
Està alimentat per un processador octa-core Unisoc T610 que funciona a 1,8 GHz. Disponible en blau i gris i en una única configuració de 4 GB + 128 GB podrà adquirir-se per 179,99 € en els punts de venda habituals.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Aquesta nit A TV3 El resum de Quim Masferrer
- Anàlisi del fenomen del suïcidi (I) Per què els homes moren més per suïcidi: una bretxa que no és innata i creix amb l’edat
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
