TECNOLOGIA DE DISSENY

Fresh‘n Rebel llança noves línies de producte d’àudio

La col·lecció, que destaca per la seva aportació de color i nous dissenys, inclou 12 diferents versions i Soul, el primer altaveu per a la llar

Fresh‘n Rebel llança noves línies de producte d’àudio
1
Es llegeix en minuts
Pilar Enériz
Pilar Enériz

Redactora

Especialista en tecnologia

Ubicada/t a Barcelona

ver +

La firma d’àudio Fresh‘n Rebel, amb seu a la ciutat holandesa de Rotterdam, ha anunciat una nova línia de producte, recolzant-se en una col·laboració a llarg termini amb l’artista Davina Michelle. En un sorprenent escenari, els equips de la marca van pujar a la passarel·la per deixar veure la seva originalitat i els seus nous colors. Una categoria de wearables d’actualitat, peces exclusives de moda i disseny.

L’esdeveniment, presentat pel còmic holandès d’‘stand-up’ Ruben Nicolai, va tenir el seu colofó amb l’actuació en directe de Davina Michelle. De la mà de l’estilista de moda per a celebritats Nga Ho, va donar forma als ‘outfits’ que van aparèixer a la passarel·la, i que van posar els colors de la firma holandesa com els grans protagonistes.

En línia amb les tendències actuals

Inspirats en les últimes tendències de la moda, els cridaners colors dels productes de Fresh‘n Rebel inclouen tonalitats pastís, inspirades en la naturalesa i acabats essencials que, en conjunt amb les formes orgàniques, els acabats tèxtils i els materials sostenibles, proporcionen al producte una presència càlida, còmoda i contemporània. D’entre tots, el nou acabat Dreamy Lilac va ser elegit favorit pels seguidors de l’esdeveniment.

Altaveu per a la llar

La marca ha presentat també una nova família de producte: Soul. Es tracta del seu primer altaveu pensat per a interiors. Conservant l’estil i els acabats propis es presenta amb un format vertical amb els ‘drivers’ col·locats en la mateixa posició, de manera que el so es projecta directament a l’estada. Amb fins a 15 hores de bateria, resistència a esquitxades IPX5 i la possibilitat d’aparellar-lo amb un altre Soul per aconseguir so estèreo, arribarà a les botigues per 129,99 €.

Notícies relacionades

Actualització de producte

La firma ha actualitzat la seva família d’auriculars sense fil (True Wireless) amb els Twins 3, que es comercialitzaran per uns 80 euros i inclouen ‘drivers’ dinàmics de 13mm, micròfons amb tecnologia de Cancel·lació de Soroll Ambiental per a les trucades, i càrrega sense fil. D’altra banda, els Twins 1 de disseny compacte, control gestual i so perfilat, estan a la venda des d’uns 40 euros.

Temes:

Gadgets +Digital