Secció recomanada per

EXPANSIÓ DEL NEGOCI

Huawei preveu obrir noves botigues i introdueix novetats en la seva estratègia

Barcelona, Bilbao i la Corunya són les tres ciutats triades per la companyia per obrir les seves noves botigues abans de finals del 2020

pablo-wang-huawei

pablo-wang-huawei

2
Es llegeix en minuts
Pilar Enériz

Huawei acaba d’anunciar els plans estratègics de la companyia al nostre país amb l’obertura de noves botigues a diferents punts de la Península i nous ‘partners’ que formen part de l’ecosistema de Huawei AppGallery amb els seus productes.

Segons Pablo Wang, ‘country manager consumer’ de Huawei Espanya, la firma manté un ritme d’expansió important al nostre mercat recolzant-se en botigues pròpies per oferir un espai físic on trobar el ‘portfolio’ de productes que ofereix la marca. En aquest sentit, la companyia té previst obrir tres noves botigues a Espanya: A Barcelona, al centre comercial Gran Via 2, a Bilbao, a Fnac, i a peu de carrer a la Corunya.

Aquestes botigues físiques comptaran amb el seu servei postvenda in situ, per donar solucions completes. L’estructura augmentarà a 8 centres, gràcies a les obertures a Bilbao, la Corunya i Barcelona GV2, que s’uneixen als 5 inicials repartits entre Madrid i Barcelona, amb què ja es comptava a principis d’any.

«A les nostres botigues hem apostat per una forma diferent de presentar els productes, més orientada a entendre com les persones utilitzen la tecnologia en la seva vida diària i, així, donar una solució real a les necessitats dels consumidors gràcies a cada un dels productes que oferim amb el nostre ecosistema», ha afirmat Marianna Cherubini, directora de Retail Huawei CBG Espanya.

Estructura dels establiments

Les botigues oficials Huawei, sota la idea de New Retail, basada en l’experiència a l’usuari, i l’estratègia 1+8+N, es divideixen en 5 espais principalsEntertainment que inclou experiències de fotografia, un dels punts més destacats dels telèfons Huawei, i tota la gamma de productes per disfrutar d’experiències d’Audio i Gaming. També estaran dividides en altres espais enfocats a Health&Fitness, Easy Travel, Smart Office, que està sent clau en aquest moment tan delicat derivat de la Covid-19 i, finalment, Smart Home, que es va enriquint amb els nous productes propis i dels ‘partners’ amb qui Huawei està col·laborant.

Ecosistema complet

L’Ecosistema 1+8+N de Huawei continua creixent i explorant territoris en què els dispositius de la marca prenen força. Amb l’‘smartphone’ com a nucli, Huawei manté la idea d’ampliar el portfolio de productes, amb la introducció al mercat de dispositius com: FreeBuds Studio, auriculars amb cancel·lació de soroll dinàmica i intel·ligent, Sound X, altaveus sense fil gamma premium, ‘smartwatches’ de disseny amb funcions avançades, com GT 2 Pro i sofisticades ulleres intel·ligents, com X Gentle Monster EyeWear II.

«Les necessitats del mercat han fet que les marques tecnològiques es reinventin i explorin nous territoris. L’usuari ja no busca únicament un telèfon intel·ligent per fer trucades o per enviar correus de feina», comenta Ramiro Larragán, director de Màrqueting de Huawei Espanya. «La venda de portàtils, tauletes i ‘wearables’ de tot tipus va en augment, i el client demanda cada vegada més dispositius que aportin un valor diferencial en la seva vida diària».

Col·laboració amb Cecotec

Notícies relacionades

Huawei ha anunciat la seva col·laboració amb Cecotec, empresa especialitzada en solucions intel·ligents i fabricants d’aplicacions per a la llar, afegint-se com a ‘partner’ en la seva estratègia. José Orts, cap de desenvolupament de negoci de Cecotec, ha informat de la incorporació de les aplicacions més representatives del ‘portfolio’ de Cecotec a la botiga d’aplicacions Huawei AppGallery.

Les dues companyies inicien una etapa de col·laboració, en concret, es comença amb cinc dispositius clau per al fabricant valencià: el robot aspirador Conga 4490 i Conga 1790 Titanium, l’aspirador vertical Rockstar 900 Ultimate, el robot de cuina Mambo Cecotec 10070 i l’humidificador Pure Aroma 150 Yang.

Temes:

Huawei +Digital