INICIATIVES HUAWEI
L'obra de nou artistes al mòbil
Huawei ha arribat a un acord amb El Club de las Mujeres (In)Visibles per incorporar al seu catàleg de temes una col·lecció de nou obres
huawei
Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona, la companyia Huawei llança, en col·laboració amb El Club de las Mujeres (In)Visibles, una col·lecció de nou temes consistents en una adaptació de les obres d’artistes dones hispanes en dissenys adaptats per a l’smartphone.
Amb aquesta iniciativa, la firma de mòbils busca donar visibilitat a l’art produït per dones. La col·lecció de dissenys exclusius per a dispositius de la marca estarà disponible a través de l’‘app’ Huawei Temas.
Ànima de dona
Les obres han sigut elaborades per diferents artistes, amb tècniques i colors diferents, però amb el denominador comú del femení com a temàtica principal.
Les nou artistes que hi han participat són: Celia López Bacete, Cris Valencia, Delizious, Dreily, Efímera, Idalia Candelas, MC Urain, Myriam Marine i Raquel Azqueta.
On i qui
Huawei Temas és una aplicació per personalitzar el telèfon o tauleta mitjançant fons de pantalla, tipografies i icones. Està preinstal·lada als dispositius de Huawei i està disponible de forma global. Gràcies a la col·laboració amb El Club de las Mujeres (In)Visibles, s’hi incorporaran diferents obres d’artistes hispanes, com: ‘Bosc fosc’, ‘Estiu, vine a veure’m’, ‘Singularity’ i ‘El llibre de coixí’.
Notícies relacionadesEl Club de las Mujeres (In)Visibles és una plataforma que neix per donar visibilitat i projecció a dones artistes unificant diferents disciplines. El seu nom respon a un joc de paraules que pretén destacar que les dones hi són, visibles al seu món fent el que fan d’una manera excel·lent, però invisibles en el nostre.
El Club prova de fomentar la igualtat a través de l’art i la cultura, per a això duu a terme diferents accions, com l’organització d’esdeveniments culturals, exposicions o col·laboracions amb diferents entitats o projectes. El perfil de les artistes no té límits d’edat ni nacionalitat.
- Cap d’Any Unes 115.000 persones reben l’any 2026 a l’avinguda Maria Cristina de Barcelona
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- La fam com a arma de guerra
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Entrevista Pedro A. Martínez, professor: «Aprendre matemàtiques amb manga pot fer-ho des d’un nen de 10 anys fins a una persona de 70»
- Nova controvèrsia Els conductors rebutgen l’obligatorietat de la balisa V16 i en qüestionen l’ús: «Són millors els triangles»
- Tradició musical Nézet-Séguin firma un Concert de Cap d’Any brillant i enèrgic
- FUTBOL Els comptes del Barça i el Reial Madrid, a examen: mateixa despesa en sous, un deute incomparable
