A LA VENDA AL NOVEMBRE
Sony presenta un nou 'walkman' en la gamma alta de preu
El dispositiu es posarà a la venda el pròxim mes de novembre per uns 830 euros
walkman-sony
Sony ha posat data a la comercialització al nostre mercat del seu nou ‘walkman’ model NW-ZX507 que es caracteritza per permetre escoltar música a través de diverses fonts amb Android i wifi, oferint en qualsevol situació reproducció de qualitat alta.
Entre altres prestacions, el dispositiu inclou suport DSEE HX per escalar la música d’arxiu a una qualitat pròxima a l’alta resolució. Aquest processador funciona fins i tot mentre s’està escoltant música en streaming. Destacar que és compatible amb Hi-Res Audio Wireless de LDAC, per la qual cosa l’usuari accedirà a reproducció de qualitat, sigui quin sigui l’estil d’escolta.
Elements de disseny
El nou ‘walkman’, posicionat en la gamma alta, aporta un xassís amb un marc d’alumini i un bloc de coure que afavoreixen un so nítid, mentre que el FTCAP (condensador d’alt polímer) desenvolupat recentment i el condensador elèctric de doble capa, aconsegueixen un nivell de greus enèrgic. Les peces d’àudio, que inclouen una soldadura i una bona resistència de so, ofereixen veus i sons clars.
Accés a biblioteca sonora
Amb Android i wifi es pot accedir a milions de cançons a través del ‘walkman’ per escoltar-les en streaming o descarregar-les. També és possible la connexió a un PC per accedir a la col·lecció personal de música.
Senzill en l’ús
Notícies relacionadesEl dispositiu integra una pantalla HD de 3,6 polzades amb plafó tàctil, així com un port USB Type-C i la ranura per a una targeta micro SD, cosa que unida a les tecles laterals, faciliten la gestió de l’aparell. Està disponible en negre, i aporta una durada de bateria de fins a 20 hores. És compatible amb la Sony Original Music Player App per personalitzar el so.
Preu
El model NW-ZX507 (64 GB) tindrà un preu aproximat de 830 € i estarà disponible a partir del novembre del 2019.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
