NOVETATS APPLE
Apple actualitza el MacBook Pro
L'equip incorpora processadors de fins a sis nuclis i 32 GB de memòria, pantalla True Tone i el xip Apple T2

mac
Apple ha actualitzat el MacBook Pro afegint al producte més velocitat de treball i noves funcionalitats per a professionals. Els nous models, amb Touch Bar, integren processadors Intel Core de 8a generació amb sis nuclis en el model de 15 polzades per aconseguir un rendiment fins a un 70% més ràpid; i amb quatre nuclis en el model de 13 polzades perquè treballi dues vegades més ràpid.
Les noves capacitats permeten manejar grans volums de dades, realitzar complexes simulacions, crear projectes d’àudio de múltiples pistes, el processament avançat d’imatges i editar pel·lícules. El nou model està preparat per compilar codi més ràpid i executar múltiples màquines virtuals i entorns de test amb més facilitat.
Novetats
Entre les actualitzacions addicionals s’inclouen suport per a fins a 32 GB de memòria, pantalla True Tone i un teclat millorat de tercera generació per escriure de manera més silenciosa. Els seus gràfics Radeon Pro, el ‘trackpad’ tàctil Force Touch, les Touch Bar i Touch ID, els seus altaveus estèreo dinàmics, el silenciós sistema de refrigeració i la connexió Thunderbolt 3 per a transferència de dades, càrrega i connexió de fins a dues pantalles 5K o quatre GPU externes, el converteixen en unapeça clau en l’àmbit professional.
"El MacBook Pro d’última generació és el portàtil més ràpid i potent que hem fabricat mai", afirma Philip Schiller, vicepresident sènior de màrqueting mundial d’Apple.
Els nous models actualitzats de MacBook Pro 13 polzades amb Touch Bar i MacBook Pro 15 polzades amb Touch Bar, que parteixen d’un preu de 1.999 euros i de 2.799 euros, respectivament, ja estan disponibles en la pàgina web d’Apple i a finals de setmana es podran adquirir en determinades botigues Apple Store i distribuïdors autoritzats.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)