Gerard Piqué s'estrena com a empresari de videojocs amb 'Golden manager'
El blaugrana ha ideat un simulador esportiu de gestió directiva i tècnica d'un equip de futbol
"El meu fill té una idea i vol explicar-te-la, a veure què et sembla". Aquestes paraules de Joan, el pare del futbolista blaugrana Gerard Piqué, a Alberto Guerrero, director executiu de l'empresa de videojocs Kerad Games, van ser el tret de sortida a un projecte empresarial que acaba de llançar al mercat el seu primer producte: 'Golden Manager'. Es tracta d'un simulador esportiu en què l'usuari ha de gestionar tots i cadascun dels aspectes referents a un club de futbol, des de la part directiva fins a la tècnica.
En la línia del mític 'PC Fútbol' o 'FIFA', a 'Golden manager' els jugadors han d'anar conformant una plantilla partint d'un pressupost inicial per competir en una lliga en què han de decidir sobre fitxatges, vendes, entrenaments, el preu de les entrades i fins i tot les construccions que es faran a la seva ciutat esportiva.
Partits diaris
Partits diarisEls usuaris tenen un calendari de partits i han de preparar l'equip per competir en diferents tornejos. Es juga cada dia a la mateixa hora i la durada dels partits interactius és de deu minuts. Els mànagers, a través de l'aplicació web, veuen el partit i poden anar fent canvis en temps real per potenciar el nivell del conjunt.
Sistema de licitacions
Sistema de licitacionsEls jugadors parteixen amb un equip de 15 jugadors amb perfil baix que, a través del pressupost assignat, han d'anar millorant mitjançant la incorporació de nous fitxatges. Per millorar les plantilles a 'Golden manager' hi ha un mercat on entren i surten jugadors cada dos minuts, pels quals s'ha de lluitar en les licitacions amb altres usuaris.
Lligues privades o obertes
Notícies relacionadesLligues privades o obertesEl videojoc està especialment pensat per a l'entorn social. És per això que, a més de poder jugar amb persones de qualsevol lloc del món, els usuaris poden crear les seves pròpies comunitats i convidar els amics per competir junts en la mateixa lliga.
El joc, a més de ser gratuït, està dissenyat i programat per funcionar en totes les plataformes, tant Mac, com PC, tauletes, mòbils i la majoria de navegadors web.
- El nou paradigma de l’ocupació Un estudi del Deutsche Bank afirma que el títol universitari “ja no és garantia d’èxit laboral” després de la irrupció de la IA
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Universitat d’Alacant Investigadors d’Alacant aconsegueixen detectar indicis d’Alzheimer en una conversa de només quatre minuts
- Art La Casa Natal de Dalí exposa un quadre inèdit que va regalar al seu amic, el fotògraf Meli, a canvi d’un retrat del seu casament
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
