Coca Cola llança la primera pel·lícula que es porta posada

La marca de refrescos crea un vídeo a través de fotogrames impresos a les samarretes dels consumidors

Coca cola llança la primera pel·lícula que es porta posada. / VIMEO

1
Es llegeix en minuts

¿De què depèn l'èxit d'una campanya publicitària? Són molts els factors que influeixen a l'hora d'aconseguir la repercussió desitjada, però hi ha determinades marques que són expertes a muntar autèntiques obres d'enginyeria pel que fa a màrqueting. És el cas de Coca Cola, que una vegada més ha tornat a recórrer a l'enginy per implicar els consumidors en el seu últim espot per a la xarxa. Es tracta de la pel·lícula que es porta posada, 'The wearable movie'.

Notícies relacionades

La companyia va tenir la idea de crear un breu vídeo i imprimir cadascun dels fotogrames que el componen en samarretes, que posteriorment va enviar a persones procedents de tot el planeta. La missió era fer que cadascun dels obsequiats amb la peça de roba es fes una fotografia anmb la samarreta posada amb la intenció de tornar a reunir en un clip de vídeo tots els fotogrames amb les persones fent les funcions de llenç.

¿El resultat? Una curiosa història explicada a través de la indumentària dels participants, centenars de persones implicades per tots els indrets del món i milers de visites en una setmana escassa des que va sortir a la llum el resultat de l'experiment.