Telefonica llança Movistar Artsy, una plataforma per a emprenedors culturals

Els participants penjaran un vídeo que serà sotmès a votació popular i els tres millors rebran el suport per portar a terme la seva idea

¿Com presentar el projecte? / periodico

1
Es llegeix en minuts
LAURA PONS / Barcelona

Amb una idea cultural i un vídeo de presentació, ara ja es pot impulsar una iniciativa a través de la pàgina artsy.movistar.com. Amb el lema “petits festivals que neixen de grans idees”, Movistar ha creat Movistar Artsy, una plataforma que fomenta els emprenedors en el sector de la cultura i que ajuda els joves catalans a posar en marxa festivals culturals, ja siguin de música, circ, literaris, de dansa o de pintura.

EL PROJECTE

Aquesta iniciativa ha nascut per a tots aquells que tinguin una idea i vulguin impulsar-la, ja que a través de la pàgina web d'Artsy, l'emprenedor pot pujar un vídeo d'un minut, que serà sotmès a votació popular. A partir d'aquesta primera votació, el concursant haurà d'aconseguir el màxim nombre de vots a través de les xarxes socials per quedar, com a mínim, entre els 20 primers finalistes. Posteriorment, Movistar farà una selecció i escollirà els tres millors vídeos d'entre els vint, que seran els que es portaran a terme, ja que Movistar compta amb un total de 50.000  per subvencionar i ajudar a promoure els tres microfestivals guanyadors.

LES DATES

Notícies relacionades

Els concursants tenen temps fins al 25 d'agost per penjar els vídeos que expliquin la seva idea i serà aquest mateix dia quan s'acabarà el termini perquè els internautes votin el seu vídeo preferit. Cinc dies després, l'1 de setembre, Movistar donarà a conèixer els 3 emprenedors guanyadors per posar en marxa el microfestival. En concret, la companyia telefònica ajudarà els concursants amb la pàgina web, amb la connectivitat amb els mitjans de comunicació així com en la producció, és a dir, el muntatge de l'escenari, el ticketing i la promoció.

El director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya i responsable de la iniciativa, Bruno Vilarasau, assegura que “de moment, aquest projecte només es portarà a terme a Catalunya encara que si té èxit es farà una segona edició i serà molt possible que s'exporti la idea”.