Cues de fins a 12 hores per comprar les entrades del 'Concert per la Llibertat'

L'actuació reunirà 60 artistes al Camp Nou a favor de la independència de Catalunya

La pàgina web anuncia als internautes que han d’esperar per adquirir els tiquets

La pàgina web anuncia als internautes que han d’esperar per adquirir els tiquets / CONCERT PER A LA LLIBERTAT

1
Es llegeix en minuts
CARLOTA MARZO / Barcelona

"Entraràs en la pàgina web en 12 hores". Aquest és el missatge que resa la pàgina web de compra d'entrades per al 'Concert per la Llibertat', col·lapsada per l'alt nombre de peticions. Més d'11.000 persones tenen tanda a la cua virtual per adquirir els 'tickets' i les hores d'espera oscil·len entre les 8 hores i les 12 hores.

L'usuari que vulgui comprar la seva entrada ha d'esperar amb la web oberta les hores establertes fins que arribi el seu torn. Les esperes de 8 hores o més han provocat les primeres queixes en Twitter, on els usuaris han expressat el seu malestar pel mal funcionament del sistema de cua virtual i el col·lapse del mateix amb l'etiqueta #concertperlallibertat.

UN GRAN EVENTO

Notícies relacionades

El 'Concert per la Llibertat. 2014: fem-ho possible', organitzat per Òmnium Cultural, tindrà lloc el 29 de juny al Camp Nou i comptarà amb la participacion de 60 artistes catalans i internacionals. Entre els cantants, destaca la volta de Lluís Llach a  els escenaris. També sonaran Cesk Freixas, la Cobla de Cambra de Catalunya, Ferran Piqué (Els Amics de les Arts), Gerard Quintana, Gossos, Joan Dausà, Maria del Mar Bonet, Marina Rossell, l'Orfeó Català, l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), Paco Ibáñez, Pascal Comelade, Pastora, Pep Sala, Peret i Sopa de Cabra, entre altres.

Aquí alguns dels tuits dels internautes: