Microsoft es burla de l'iPad d'Apple en el seu últim anunci

Un vídeo presenta a Youtube tots els avantatges de la nova tauleta de Windows

Anunci de Windows 8: ’Less talking, more doing’. / Windows (YOUTUBE)

1
Es llegeix en minuts
MERCÈ SOLER / Barcelona

Microsoft va presentar dimecres la seva nova tauleta de Windows 8 a través d'un anunci en què es burla obertament del seu rival més directe: Apple. Només 24 hores després, el divertit espot ha obtingut gairebé 8.000 visites a Youtube i ha recorregut la xarxa a una velocitat vertiginosa.

Windows 8 contra Apple

El vídeo, una paròdia de la campanya de llançament de l'iPad mini del Nadal passat, mostra la nova 'tauleta' al costat del famós iPad, enfrontats, i es pot observar com en una veu en 'off' l'assistent d'Apple, Siri, torna repetidament respostes negatives a les accions del consumidor. Mentrestant, el dispositiu Asus VivoTab Smart demostra la seva capacitat per fer diverses tasques a la vegada i presenta tots els seus avantatges.

Notícies relacionades

"Less talking, more doing" ("Menys parlar, més actuar", en anglès) és el que diu l'anunci al final, en referència al servei d'Apple. A més, compara el preu dels dispositius i deixa veure que el seu producte, fins i tot tenint la mateixa capacitat (64 GB), és 250 dòlars més barat.

Guerra oberta

No és la primera vegada que Microsoft utilitza aquesta mena d'estratègies a l'hora de promocionar un nou producte. De fet, a l'abril va presentar el telèfon Nokia Lumia 920 de Windows amb la representació d'una batalla entre els seus usuaris i els de l'iPhone 5. Per la seva part, Apple també va llançar fa uns anys una campanya amb els famosos anuncis que enfrontaven 'Mac Vs. PC'.