NoKadi, una alternativa a les targetes de fidelització
Aquesta nova aplicació permet reunir tots els descomptes i punts que els consumidors van acumulant en un sol espai
Moltes marques i empreses aposten per fer accions per fidelitzar el seu públic, ja sigui en forma de descomptes,targetes de punts o ofertes exclusives. A final de mes, una persona es pot trobar amb la cartera plena de papers i cupons d'establiments diferents i en el moment de necessitat estaran a casa guardats en un calaix. Per evitar aquestes situacions, un grup d'emprenedors ha creat una nova aplicació,Nokadi, que pretén posar una mica d'ordre.
Tot al mòbil
Tres emprenedors deCastelldefels iBarcelonavan detectar a través d'un estudi de mercat que el 44% de consumidors no aprofiten els avantatges associats als programes de fidelització precisament perquè la majoria no tenen les targetes en el moment de la compra. Des de Nokadi creuen que ajuntar tot aquest material al mòbil és més eficaç ja que sempre es porta a sobre. Una de les seves creadores,Ionna Vasilatou, explica: "Jo mateixa em trobava amb tots aquests problemes, tenia més de 25 targetes i quan anava a comprar es quedaven a casa o la targeta la tenia el meu marit i sempre em perdia ofertes i punts".
Comunicació àgil i directa
Notícies relacionadesUn dels objectius de Nokadi és arribar a ser una eina de comunicació àgil i directa per a les empreses que realitzen campanyes de fidelització. "Les empreses volen estar on estan els seus clients, i avui dia els clients estan més que mai als mòbils", assegura Vasilatou. D'aquesta manera, aquesta eina pretén afavorir tant consumidors com empreses, oferint una comoditat més gran als clients a l'hora d'emmagatzemardescomptesiofertes i per a les empreses, una actualització permanent de les dades personals dels seus socis i consumidors fidels. A part, també es podran realitzar campanyes de màrqueting en temps real i veure quin és el resultat i l'acceptació que ha tingut també en temps real i, tot això, a preus més econòmics.
Expansió
Avui dia, aquesta aplicació està disponible en castellà i anglès per a dispositius mòbilsIOSiAndroid. Per als altres, de moment poden utilitzar-lo a través de la sevapàgina web. Ara mateix, els impulsors estan treballant en el terreny comercial per anar incorporant empreses que estiguin interessades a participar en el seu projecte. De moment, ja hi ha diverses empreses espanyoles del sector de les asseguradores, cosmètica i moda que hi estan interessades. Amb el temps, l'objectiu és expandir l'aplicació per altres mercats europeus com elRegne Unit iGrècia.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- TELEVISIÓ I MAS ¿Substitut? El pitjor possible
- Barcelona, protagonista La Central obre la seva nova llibreria a Consell de Cent
- Mundial de MotoGP Marc Márquez aconsegueix que els rivals el vegin imbatible
- La ronda francesa Sense Juan Ayuso no hi ha paradís al Tour
- Waterpolo Espanya s’ensorra davant Hongria i lluitarà pel bronze contra els EUA