Palestins cremen samarretes del Barça per protestar contra el partit que jugarà a Tel Aviv
El boicot forma part d'una campanya contra Israel perquè compleixi amb el dret internacional
Després de l'intent de cancel·lació del concert deSerrat i Sabina aIsraeli la polèmica que va provocar queMuñoz Molina recollís el premi literari deJerusalem, ara la crítica és per alFutbol Club Barcelona per voler jugar aquest estiu aTel Aviv.
Es tracta d'accions que organitza el moviment global per a una campanya deBoicot, Desinversió i Sancions (BDS)contra Israel ja que volen que compleixi amb el dret internacional .
Notícies relacionadesBDS és una estratègia que pretén que les persones se sumen en la lluita palestina per la justícia, ja que durant dècades Israel ha negat alspalestinsels seus drets fonamentals de llibertat i igualtat.
Per aquest motiu la societat civil palestina va demanar el 2005 posar en marxa un ampli boicot per exigir sancions contra Israel. Volen posar fi a l'ocupació i colonització de tots els territoris àrabs ocupats així com aconseguir el respecte i la protecció dels drets dels refugiats palestins a tornar a casa seva.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- TELEVISIÓ I MAS ¿Substitut? El pitjor possible
- Barcelona, protagonista La Central obre la seva nova llibreria a Consell de Cent
- Mundial de MotoGP Marc Márquez aconsegueix que els rivals el vegin imbatible
- La ronda francesa Sense Juan Ayuso no hi ha paradís al Tour
- Waterpolo Espanya s’ensorra davant Hongria i lluitarà pel bronze contra els EUA