NOVA APARENÇA

Els usuaris aplaudeixen el renaixement de Myspace

La xarxa social musical canviarà de 'look' i s'adaptarà als gustos de la clientela Facebook, Twitter i Pinterest

La nova Myspace, amb una pinta molt més ’apinterestada’.

La nova Myspace, amb una pinta molt més ’apinterestada’.

1
Es llegeix en minuts
LAURA ESTIRADO / Barcelona

Myspace, la xarxa social que va ser plataforma d'artistes com Lily Allen i que l'any passat es creia que s'acostava a la seva fi --després dels acomiadaments d'un terç de la plantilla i el descens de visites del 15%--, ha ressorgit de les seves pròpies cendres i en l'avanç de la seva presentació, aquest dimarts, lanova Myspaceha aconseguit sertendència a Twitter.

Després d'uns anys de furor musical, concerts i grups indies, Facebook i Twitter van desbancar una xarxa potser massa especialitzada.

L'empresa, establerta a Beverly Hills, acaba de mostrar un vídeo amb el nou aspecte que lluirà en breu.

'aPinterestada'

A primera vista, i només en el pla del disseny, resulta molt més ordenada i 'aPinterestada' (fotos grans amb comentaris a sota). Com a Twitter, també tindrà un apartat per descobrir els temes rellevants del moment. Com a Facebook, també hi haurà espai per a la biografia. Ah, i s'han acabat les mil i una personalitzacions que permetia l'antiga versió.

Notícies relacionades

Encara que la música seguirà tenint un paper clau a la nova Myspace (s'inclou un reproductor a la part inferior de la pàgina), ara sembla una xarxa social completament nova, més moderna i més fàcil d'utilitzar. Encara que els internautes, és clar, tindran l'última paraula.

Encara no té data de sortida, però ja es pot demanar una invitació a new.myspace.com.