Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
Un ciutadà ha alertat la policia en veure'l per la zona de Ciutat Vella
Els Mossos l'han dut a comissaria i han trucat a la família

El menor de 15 anys desaparegut des del dilluns 10 de març a Manresa, J.M.G.R., ha estat trobat sa i estalvi aquest dimarts al migdia a Barcelona. Un ciutadà l'ha vist per la zona de Ciutat Vella i l'ha identificat amb les fotografies que la família havia difós per les xarxes socials i, posteriorment, ha alertat la policia, que l'ha anat a buscar. La família ha explicat a Regió7 que el noi es trobava bé i que ja torna a ser a casa. Era la segona vegada que desapareixia després que fos localitzat a Terrassa per part d'una dona que també el va reconèixer per les fotografies difoses a través de les xarxes socials.
La família va denunciar la desaparició del jove el passat 10 de març, després que marxés de casa al vespre. Des d’aleshores, havia passat més d'una setmana sense notícies seves. La seva tieta, P.R., explicava que es va endur el telèfon mòbil, però que en tot aquest temps no havia respost a cap trucada ni s'havia posat en contacte amb cap familiar.
Des del primer moment els Mossos van treballar amb la hipòtesi d'una marxa voluntària, tenint en compte que en només quatre dies de diferència la família va denunciar dues desaparicions. En el primer cas, el menor va desaparèixer després que el seu germà el portés a l'institut Lacetània, el centre on estudia, i va ser localitzat l'endemà a Terrassa, on una dona el va veure i el va identificar amb la fotografia que va fer córrer la família per les xarxes.
Notícies relacionadesEn aquesta segona desaparició, però, els Mossos no tenien pistes sobre la seva localització, fet que dificultava centrar la investigació en una àrea concreta. Durant aquests dies, la policia ha dut a terme diferents tasques d'investigació per localitzar-lo, com ara contactar amb hospitals per descartar que hi hagi ingressat. Finalment, ha estat l'alerta d'un ciutadà que l'ha reconegut per les fotografies el que ha permès localitzar-lo.
La família va explicar que mai havia fet res semblant, però que ara travessa una situació delicada, tenint en compte que fa poc va perdre la mare d'una forma sobtada per una malaltia. Actualment, viu amb el pare i el germà al carrer Viladordis, al davant de les piscines municipals.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Una ofensiva per fer esclatar una rebel·lió a l’Iran
- Guerra al Pròxim Orient Israel amenaça d’atacar "qualsevol objectiu i lloc del règim aiatol·là"
- Xocs entre socis El finançament i l’habitatge sustenten la majoria d’Illa malgrat l’aeroport
- Territori Cisma a la Segarra
- Partits polítics ¿Qui votaràs?