Successos
Quatre detinguts per la mort d’un nadó trobat en un contenidor a Cubelles
Els Mossos van arrestar dues dones, un home i un menor, que ha sigut internat en règim tancat
Commoció a Cubelles pel nadó trobat sense vida en un contenidor
Hallado un bebé muerto en un contenedor de Cubelles /
La nit del 22 de desembre es va localitzar el cos sense vida d’un nadó en un contenidor de Cubelles. Dos mesos després, els Mossos d’Esquadra van detenir dues dones, un home i un menor, d’entre 17 i 50 anys, per la seva presumpta relació amb aquest crim.
Els adults van ser detinguts a Cubelles, a prop del lloc on es va trobar el cadàver, i el menor, a Barcelona aquest dilluns. Tots quatre estan acusats de deixar abandonat el nadó en un contenidor i se sospita que era un nounat procedent d’un naixement no desitjat. La investigació està tutelada pel Jutjat d’Instrucció i de Primera Instància número 1 de Vilanova, mentre que la Fiscalia de Menors es va fer càrrec del jove de 17 anys arrestat.
Notícies relacionadesEl menor va passar a disposició del jutjat de menors de guàrdia a Barcelona aquest dimarts, i ha acordat el seu internament en règim tancat per la seva presumpta participació en la mort del nounat. Els sospitosos adults passaran a disposició judicial en les pròximes hores.
Els Mossos van ser requerits quan es va trobar el cadàver del nadó al contenidor. També hi van acudir sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van certificar la mort. La mateixa nit del 22 de desembre els agents de la policia científica van començar a investigar i van trobar indicis que ara han acabat amb la detenció dels quatre sospitosos.
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Excursió familiar Les activitats medievals envaeixen la capital d’Osona
- Copa del Rei Un Espanyol nul s’estavella i el Sant Andreu frega la gesta
- El Barça posa avui a la venda el peluix de la seva mascota CAT
- Primària i secundària Catalunya busca professors de reforç
- L’arquitectura, escultura descomposta
- La IA revoluciona la prevenció d’incendis i l’anàlisi dels boscos
- Vacunar-se contra l’herpes podria ajudar a reduir el risc de demència
- Per primer cop es construeixen més pisos oficials de lloguer que de venda
- El cap de gabinet de Mazón va intervenir en l’ES-Alert: "Salo, de confinar res, sisplau"
